2008-09-09, 23:38
tjena, blev nyss medlem på flashback och har faktiskt aldrig heller skrivit en enda forumstråd i hela mitt liv så det ska bli intressant och se vad ni tycker efter ni läst. Detta var typ 3e gången jag rökte på. Jo det var då såhär att jag och en polare fick då tag på det "fetaste" gröna rökat som finns att få tag på här i sverige ( enligt langaren ). Vi träffade honom och köpte en släng ( ursäkta att jag använder mig av cannabis slang men ni som läser förstår ändå men för att va på den säkra sidan ska jag försöka skriva så korrekt som möjligt. ) Men i vilket fall som helst köpte vi ett gram eftersom vi på den tiden inte var så vana rökare. Vi la i hela i en holk och gick till en park och satte oss och tände den. Var väldigt nervös eftersom jag var väldigt rädd att någon skulle upptäcka oss. Men i vilket fall som helst så börjar jag känna hur hjärtat slår snabbare och snabbare vilket jag inte varit med om tidigare, jag blev skit skrajj och kände hur det blev snus torrt i min mun och jag hade slut på saliv. Jag var i princip skräckslagen eftersom jag trodde jag skulle torka ut. Men efter 10 minuter kom jag på andra tankar och förstod att det var vanliga symtomer när det gäller cannabis. Nu började jakten på något ätbart, bara tanken av en burk coca cola och ett choklad tog kål på mig. Det var 10 minuters väg till närmaste kiosk men det kändes som det tog en hel timme innan vi äntligen var framme. På vägen dit kände jag hur mina ben vandrade av sig själv och jag mådde jävligt bra, men det enda jag hade i tankarna var något att äta. Det var ganska dålig stämning, min kompis var inne i sin egen lilla värld och jag i min. Inte förens vi fick syn på en människa med två hundar som sedan visade sig vara en papperskorg och en sten, höjdes stämningen. När vi förstod att vi båda hade sett fel började jag småflina. Min kompis svarade med ett högt skratt och jag bara stirra på honom och helt plötsligt började jag skratta så mycket att jag var tvungen att ge mig själv en örfil. Det var helt sjukt, jag bara skratta och skratta och skratta det tog aldrig slut och samma sak med min kompis. Vid det här laget mådde jag toppen, vi var på trippens höjdpunkt då man skrattar åt minsta lilla och allt är uppåt och vi sprang runt och hade oss. Men det var just då det sjukaste av allt hände... Jag hade lyckats springa en bit framför min polare, jag orkade inte stanna och vänta så jag slog på min mp3 spelare och lyssnade på en konstig techno låt, jag känner då hur hela jag bara smälter in i musiken och jag vill bara göra mig av med massa energi så jag börjar hoppa runt som en idiot och börjar skrika, när jag sedan fatta vad jag höll på med började skratt attacken igen. Men det var nu det sjukaste av allt hände... Jag forsätter vandra vidare och jag kollar bak och ser att min kompis är hack i häl. Nu var jag i ett stadie då allt snurrade och det var nästan lite jobbigt. Jag hade pösiga byxor som hela tiden gled ner så fick gå och dra upp dem hela tiden. Nu händer då den sjuka grejen, jag är inne i min egen lilla värld och helt plötsligt börjar jag höra den jävla techno låten som jag lyssnade på ett par minuter tidigare och sedan ser jag typ massa tetris former komma flygande, jag börjar göra ett konstigt läte och är heeeeelt inne i min egna lilla värld, efter jag vaknade upp ur den lilla världen ser jag att min kompis ligger och skakar, jag får då panik men upptäcker att han inte skakar utan ligger på marken och skrattar. Då hade han gått bakom mig och helt plötsligt hade han sett mig börja vifta med armarna och göra ett konstigt läte och som grädde på moset hade jag tappat mina byxor utan att jag visste om de så där stod jag som en idiot med byxorna nere har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Det är svårt och beskriva hela förloppet men har gjort så gott jag kunnat och det var 10000 gånger roligare än vad det lät. Kommentera gärna Peace, Love and Understanding Nu när jag läste igenom vad jag skrivt upptäckte jag precis att det jag skrev var helt enkelt meningslöst och hör inte hemma under tråden tripp-rapport men jag postar den ändå för jag själv tycker det var en jävligt kul story. Någon annan än jag som någonsin fått en "hallis" när dem rökat ? det var första och enda gången jag upplevt det :/