Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2008-09-16, 12:37
Medlem
kickfots avatar
Klockan r 17:00 och man har precis kommigt hem frn jobbet efter att ha slitigt hela veckan. Hller i mej en shood med lite skvalp. blir cp gobbad och s dr ptnd som bara jag tycks bli p gobbe. hoppar in i dushen frshar till mej lite. Sen ringer jag en snubbe som jag vet att har E hemma. Bestmmer trff med han senare p kvllen. Dax fr en ny shood sen ivg till en polare som ska ha lite frfest innan vi ska ut en svng. dom dricker l men inte jag fr jag Shoodar ju. D r det ngon som fr fr sej att lite cox hadde inte suttigt fel. Det gr en timme och vips s str man med en gubbe cox i nven med. Ny shood och en fet jvla lina klockan r nu snart 22:00 och jag ska mta snubben med boxtverna. Ursktar mej fint infr mina drogisar och kilar ivg. Trffar snubben och har nu 20 gula Mc. Tillbaks till frfesten Hlleri mej en ny shood och en fet lina cax igen. sen drar vi ut p krogen ett litet tag och vrider med alla fulla jvlar. Grymt kul att fula sej med massa brudar i detta stadiumet som jag nu befan mej i.
Vi bestmmer oss fr att dra hem till polarn och fortstta knarka istllet fr att vara p krogen. coxar och gobbar som en dre i ngra timmar innan vi igen frflyttar oss. r nu hemma hos en annan polare och gr loss p boxtverna. jag flnger i mej 3 p stuts och blir cp E'ad knslig som jag e.
Tycker d att nr dom har sltt som mest att det r en bra ide att slnga 3 till. Nu befinner jag mej i det dr glasgon stadiet nr alla ser ut som nrdar. och det vxer hr p deras huvuden.
Knner nu att jag mr lite illa men. Gr in p dass lgger en blaffa.
Mr nu svin bra igen och natten tycks ta slut alldeless fr tidigt nr det ondskefulla morgonljuset trnger in mellan gardinerna och e knslan brjar lgga sej. Hller i mej min sista shood. D fr polarn en snille blixt. Han tycker att vi drar lser lite L s att vi kan koka lite egen shood. flnger omkring gobbad hela dagen tills vi kommer p att nu r det ju snart kvll igen, vad ska vi gra d? Trippar sger ngon. S vi ringer ngra samtal tills vi frtag p ngra shiva. ker hem till en polare i Gbg med vran lilla skatt. visar han vad vi har i psen och han skiner upp som ett litet barn p cirkus. vi slnger i oss varsin tripp och dunkar p lite musik. gr ett tag lite osker p tiden. men vi knner oss lite sm luriga. D ringer ngra polare frgar vad vi gr. Jag frklara lget s hott det gr. Och dom bestmmer sej fr att titta frbi en svng. gr en halvtimme eller en vecka eller ngot i den stilen, har vid detta tidsskedet tappat all tidsuppfatning. polarna som ringde kommer. och har en svin bra ide tycker dom. Vi ska lsa lustgas sger ngon. men vi inser d att klockan r 4 p natten. Men en av killarna har ett nr till en snubbe som sljer lustgas mm p ntet. Vi ringer upp han och snubben svara p frsta signalen.
Polarn presenterar sej och ursktar att han ringer mitt i natten. Han frgar ifall han fortfarande hller p med lustgas. Nhe! hr jag polarn skrika ur sej i gldje. Vi ker dit trippade allmnt skumma. lser en siphon eller vad det heter och 450 patroner. och nu kommer det skruvigaste av allt. trippad och dra lustgas va helt vrjvligt skoj. Och man kom till den dr ondliga secunden som tycks taslut alldeles fr fort presis efter han hadde sugigt i sej ett par lungor. hller p shr tills mrgonkvisten ngon gng d jag dckar en timma eller tv. Vaknar upp drar i mej en shood och en lina cox till. innan jag beger mej hem fr att vila upp mej innan mndagen kommer.
Citera
2008-09-16, 12:41
Medlem
Gurlies avatar
Tripprapporten lmnade mycket att nska, bde gllande innehll och uppbyggnad.
Rrig helg, lt inte speciellt hlsosamt men var nog kul.

0 / 5
Citera
2008-09-16, 12:44
Medlem
kickfots avatar
Det var rrigt.
Citera
2008-09-16, 12:46
Medlem
D kanske du skulle tagit dig samman innan du ordbajsade?
Citera
2008-09-16, 12:47
Bannlyst
Hur snart kom Hr gren och hlsade p? Vlidgt rrigt som sagt och de verkade lite fr enkelt att styra allt men men 0/5
Citera
2008-09-16, 13:12
Medlem
Lady Starlights avatar
Kanske skulle prva plugga p svenskan lite.. Urusel, -5/5
Citera
2008-09-16, 13:16
Medlem
samladskits avatar
Jag dubblerar. -10/5
Citera
2008-09-16, 13:17
Bannlyst
Smsta jag lst 0/5.
En blatte frn Serbien hade till och med skrivit bttre.
Citera
2008-09-16, 13:17
Medlem
kickfots avatar
Ber om frltelse till alla forumspoliser.
Citera
2008-09-16, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kickfot
Ber om frltelse till alla forumspoliser.

Innan du gr de kan du vl lsa igenom vad du skrivit och frga dej sjlv om det r en text du skulle vilja lsa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in