Citat:
Ursprungligen postat av
MobbadeJessica
Ja, om du läser längre bak i tråden så står det att innan han utförde mordet så hade han drogat en annan med eter och sagt att han skulle stycka honom. Precis som han senare gjorde med rockmusikern.
Han var intresserad av hur människan såg ut på insidan och han var nekrofil. Han påminner om Jeffrey Dahmer som hade samma morbida läggning.
Intressant person den där Anders Carlsson. Intelligent men med morbida drivkrafter. Högst obehagligt att högintelligenta människor kan fungera på detta vis (har för mig att även Dahmer var högintelligent).
"Intresserad av hur människan ser ut på insidan" Vette sjutton om jag köper det. Lutar mot att det varit en ren power trip att våldta och stycka någon, men att han inte ville stå för det efteråt. Försökte väl ställa sig i så positiv dager som möjligt med hopp om att någon gång bli friskriven och kunna mörda igen.
När man tittar på videon så får man (jag iaf) intrycket av att det syns i ögonen på honom att det är något fel, men man kan ju inte vara säker på om det stämmer eller om man inbillar sig det med tanke på allt man vet om honom.
Någon skrev att AC mycket väl kan ha ätit upp den försvunna penisen, det skulle inte förvåna mig. Har för mig att jag läst om minst ett liknande fall i Tyskland och att det då också ska ha rört sig om homosexuella*.
*Känner till att AC var bisexuell, men det tangerar homosexuell.