Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2008-09-17, 17:54
Medlem
Hejsan hejsan, igr blev det en vild kvll fr min del. hade tnkt rka lite och softa ner eftersom jag ofta stressar osv..
hade en karta imovane 7,5 mg och ca; 4 g brunt fint rka.

Slngde frst i mig en tabb och rkte en ganska fet, men nja knde inte s mycket s ja tog en till, sen small de p ganska bra. Trodde att jag skulle klara av en till s jag tog istllet 2 till allts, ca: 28mg nmnas br att jag aldrig ens testat ngra smtabbs.

Till ruset :
Jag vet inte vad jag sysslade med eller vad ja gjorde, kndes som benen mina var spaghetti och jag vinglade omkring som en alkis.. Det var inte frns dagen efter jag fick veta allt vad jag gjort, dels frn mina egna upptckter i lgenheten och en kompis jag hade ringt frn hemtelefonen till hans mobil i ca: 2 timmar.
Enligt mina fynd s mrktes det att jag hade haft en vldigt trevlig tripp, jag hade tejpat ihop 2 stycken 1,5 liters cola flaskor och bygt syrgastuber av dom och p flaskan hade ja skrivit "wastyman".

Hittade mina gamla triker sen back in the days nr jag hll p med orientering. och en skit tajt ex flickvns linne, jepp hr hade det gtt loss. Fick hra av min kompis att jag hade tnkt bygga en syrgas-akumilator, ingen aning om vad det var, men den skulle iallafall teleportera hit han s vi kunde flumma tillsammans..
Hittade ven en Coca-cola flaska jag har byggt om till vrsta super avancerade oboy/mjlk maskinen.
Som toppen av allt s brjade jag nojja igr fr jag trodde jag skulle d, ingen aning om varfr, men jag hade iallafall ringt och vckt min farfar (!!!!) och frgat om ja fick komma upp dit och sova fr jag hade ftt en panik-attack..

Haha skmmigt imorse nr jag var frbi s frgar han varfr jag aldrig kom upp till han igr, haha hade hade t.om bddat en extra sng fr min skull..

Har ni ngonsin blivit helt borta p imovane & rka?
Vet att jag hade jkligt roligt under ruset, som man var fdd p nytt!
sorry, kanske dligt utfrd men de r frsta rusrapporten.
Citera
2008-09-17, 18:23
Medlem
Luffarhundens avatar
Galen kvll

Jag lyckades bygga en fungerande teleporteringsmaskin nr jag kkade Stilnoct och rkte skunk en kvll.
Citera
2008-09-17, 18:57
Medlem
Man har skert kul under ruset, men jag har alltid brjat med en feting och nn imovane och sen blir jag s vck s jag har slngt i mig fler n jag minns och fr en blackout och minns inget av kvllen. Aldrig mer imovane.
Citera
2008-09-17, 23:42
Medlem
BeSeenbs avatar
Haha, vilken snll farfar du verkar ha
Citera
2008-09-18, 12:03
Medlem
Ariathaxxs avatar
skulle vilja veta hur gammal du var, Vikt, tidigare egenskaper.
S man fr en frebild i sig sjlv hur det gick till.
Dock kunde du ocks talat om under vilken tid alltihop hnde, Tid nr du rkte p, nr du gick nr du somnade o.s.v..

2/5.
Senast redigerad av Ariathaxx 2008-09-18 kl. 12:07.
Citera
2008-09-18, 15:16
Medlem
Alla som frsker flumma p Imovane blir varse om dess konsekvenser dagen efter. Man blir bara en zombie om man hller sig vaken p Imovane, och om man berusar sig p annat i kombination med tabletterna s blir man en berusad zombie... you get the picture.

Skulle aldrig slsa imovane p flummande.. man sover ju trots allt rtt bra p dem.
Citera
2008-09-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clein
Hejsan hejsan, igr blev det en vild kvll fr min del. hade tnkt rka lite och softa ner eftersom jag ofta stressar osv..

Slngde frst i mig en tabb och rkte en ganska fet, men nja knde inte s mycket s ja tog en till, sen small de p ganska bra. Trodde att jag skulle klara av en till s jag tog istllet 2 till allts, ca: 28mg nmnas br att jag aldrig ens testat ngra smtabbs.

Till ruset :
Jag vet inte vad jag sysslade med eller vad ja gjorde, kndes som benen mina var spaghetti och jag vinglade omkring som en alkis.. Det var inte frns dagen efter jag fick veta allt vad jag gjort, dels frn mina egna upptckter i lgenheten och en kompis jag hade ringt frn hemtelefonen till hans mobil i ca: 2 timmar.
Enligt mina fynd s mrktes det att jag hade haft en vldigt trevlig tripp, jag hade tejpat ihop 2 stycken 1,5 liters cola flaskor och bygt syrgastuber av dom och p flaskan hade ja skrivit "wastyman".

Hittade mina gamla triker sen back in the days nr jag hll p med orientering. och en skit tajt ex flickvns linne, jepp hr hade det gtt loss. Fick hra av min kompis att jag hade tnkt bygga en syrgas-akumilator, ingen aning om vad det var, men den skulle iallafall teleportera hit han s vi kunde flumma tillsammans..
Hittade ven en Coca-cola flaska jag har byggt om till vrsta super avancerade oboy/mjlk maskinen.
Som toppen av allt s brjade jag nojja igr fr jag trodde jag skulle d, ingen aning om varfr, men jag hade iallafall ringt och vckt min farfar (!!!!) och frgat om ja fick komma upp dit och sova fr jag hade ftt en panik-attack..

Haha skmmigt imorse nr jag var frbi s frgar han varfr jag aldrig kom upp till han igr, haha hade hade t.om bddat en extra sng fr min skull..

hahah gud va soft
Citera
2008-09-19, 02:14
Bannlyst
Citat:
...

Jag bara lskar rapporter p imovane, stilnoct och andra roliga insomningstabletter. ^^

Det r ju dagen efter man inser hur trevligt man hade det, och inte minst hur dum i huvudet man var. ^^
Citera
2008-09-19, 12:40
Medlem
Vafan jag fick Imovane utskrivet frut men anvnde dom somsagt p det sttet dom r till fr = S Trodde inte dom kunde ge nt speciellt direkt..Attans s fel man hade
Citera
2008-09-19, 13:05
Medlem
EnSupervikings avatar
Byggde en gng tillsammans med en polare en fungerande tidsmaskin, sedan spelade vi in filmer som vi skulle resa till framtiden med och lmna s att folket i framtiden viste hur det var i nutiden.
Citera
2008-09-22, 17:05
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Citat:

Till ruset :

Min favoritkombo, drfr fr du 5/5 av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in