• 5
  • 6
2008-09-27, 18:34
Medlem
hembränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
Självklart tofflar du inte i det här läget. ALDRIG ska du ge upp något planerat för bruden, det har jag fått sotat för. Polarna tjatar om krogen, man lurar sig själv att man inte är sugen, och är istället med bruden. Så jävla fel!

Visst, någon gång kan du vara hemma av ren SJÄLVVILJA, men då ska du tänka att om du inte hade bruden - skulle du då stanna hemma?

Det där är enbart ett test. Hon testar dig om du prioriterar henne före krogen, polarna och att ha kul. Du ska inte vika dig i det här läget, det är hon som ska göra. Om hon vill träffas ikväll så jävla gärna, så ska hon få sitta och längta efter dig på kvällen att hon bara struntar i att vilja vara själv på lördagen. Då, kan du säga att du ska göra något på dagen, men sedan kan komma på kvällen (Som att du inte bara slänger dig in i hennes förslag).

Gör förfan inte samma misstag som alla andra. DU ska gå före HENNE. Hon ska inte trampa på din intigritet.

Igår blev det fest måntro! Lyckades doppa mobilen, som jag köpte fem timmar tidigare, i en grogg

Iaf. Prata med tjejen idag och hon skulle vara ensam hemma och ta det bara lugnt och så. Inga antydningar till att träffas, men man kan ju alltid hoppas. Sitter bara här hemma och uggar nu ändå, inget planerat så om möjligheten kommer så tar jag jivetvis tillfället i akt.

Hon ringde dock igår kväll när jag inte blivit allt för full än och frågade lite tyst om jag inte kunde komma hem till henne när hon kommit hem men det blev det inget av. Hon verkar ju vilja träffa mig ganska snart iaf, hon kanske är sugen på sex? Börjar jag ifs också bli.. skit också
Citera
2008-09-27, 18:36
Medlem
torrenttobbes avatar
Du har wussat ihop, led och bestäm så kommer det ordna sig det där.
Citera
2008-09-27, 19:15
Medlem
TiniZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hembränt
Igår blev det fest måntro! Lyckades doppa mobilen, som jag köpte fem timmar tidigare, i en grogg

Iaf. Prata med tjejen idag och hon skulle vara ensam hemma och ta det bara lugnt och så. Inga antydningar till att träffas, men man kan ju alltid hoppas. Sitter bara här hemma och uggar nu ändå, inget planerat så om möjligheten kommer så tar jag jivetvis tillfället i akt.

Hon ringde dock igår kväll när jag inte blivit allt för full än och frågade lite tyst om jag inte kunde komma hem till henne när hon kommit hem men det blev det inget av. Hon verkar ju vilja träffa mig ganska snart iaf, hon kanske är sugen på sex? Börjar jag ifs också bli.. skit också

Ring en polare. Sitt förfan inte och vänta, det leder bara till problem! Ringer hon nu - ja, du ska du ändå inte gå dit. Så ta och hitta på någonting!

Citat:
Ursprungligen postat av Torrenttobbe
Du har wussat ihop, led och bestäm så kommer det ordna sig det där.
Ack så rätt, så rätt!

Gör om, gör rätt Hembränt!
Citera
2008-09-27, 20:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Först lite bakgrundsfakta.

Träffade en tjej som bott granne med mig i tidig barndom, men som sen flyttade och jag då inte såg eller pratade med på ca 10 år. Nu i sommras så blev det av en slump att vi spenderade kvällen i min säng efter en fest och det blev såklart en massa gökande och ganska mycket prat faktiskt. En trevlig upplevelse med andra ord.

Detta eskalerade till att vi fortsatte att träffas och började tycka om varandra väldigt mycket! (Hipp hurra!) Allt var frid och fröjd, allt med denna tjejen var bara helt underbart, ja helt enkelt fantastiskt. Fram tills i måndags. Då sprack det. Jag märkte att det var något fel, hon betedde sig konstigt och ville inte säga vad det var. Efter lite om och men fick jag tillslut fram att hon inte visste om hon ville ha en relation med mig ( ) Hennes tidigare relationer hade slutat med att "kärheten" övergick mer till "kompis". Detta förstod jag mycket väl att det kunde hända, men det hade ju inte hänt än! Hon har en konstig klump i magen säger hon, som verkar varna för detta eller nått (? ). Samtidigt så säger hon att hon älskar mig, vill fortfarande träffas och att jag är en del av hennes liv osv. (alltså kyssar, sex och allmänt mys vill hon gärna ha kvar, för "hon har aldrig träffat någon som mig förrut")

Jag känner mig kluven. Känns jobbigt att hon känner så och samtidigt jobbigt att träffa henne om vi liksom inte är "ihop".

Äh va fan, varför skriver jag detta på FB? Söker uppmärksamhet? Nej. Ledsen? Ja.

Kan vara att hon tycker ett besök hos prästen är nödvändigt...
Citera
2008-10-06, 01:08
Medlem
hembränts avatar
Här kommer en uppdate.

Hon har betett sig väldigt konsigt den senaste tiden, sur, grining och allmänt dissig mot mig, fastän jag är väldigt glad och försöker göra henne på bättre humör när jag är med henne. Inga kyssar får jag, ingenting.

Just nu gjorde jag dock ett misstag - jag kollade i hennes mobil. Hittar sms från någon "joakim" - "Hehe förstår det<3, när ska vi ses igen då? Puss"

Ångrar nått så in i helvete att jag snokade, men jag har misstänkt något sådant här så jag får väl stå mitt kasst. Vad tror ni? Jag är förkrossad, men samtidigt förbannad..
Citera
2008-10-06, 02:32
Medlem
FB05s avatar
Citat:
Här kommer en uppdate.

Hon har betett sig väldigt konsigt den senaste tiden, sur, grining och allmänt dissig mot mig, fastän jag är väldigt glad och försöker göra henne på bättre humör när jag är med henne. Inga kyssar får jag, ingenting.

Just nu gjorde jag dock ett misstag - jag kollade i hennes mobil. Hittar sms från någon "joakim" - "Hehe förstår det<3, när ska vi ses igen då? Puss"

Ångrar nått så in i helvete att jag snokade, men jag har misstänkt något sådant här så jag får väl stå mitt kasst. Vad tror ni? Jag är förkrossad, men samtidigt förbannad..

Det är helt otroligt att varje gång man läser trådar där en kille skriver att hans tjej börjat agera konstigt och tråden uppdateras av killen med jämna mellanrum så kommer det till slut fram att tjejen har varit otrogen på något sätt. Det slår aldrig fel.

Mitt råd till dig är att gå vidare. Håll huvudet högt och avsluta förhållandet med värdighet. Att börja gapa och skälla på henne kommer inte hjälpa dig på något sätt. Du ska inte heller springa efter henne och försöka få tillbaka henne.

Hon har gjort sitt val och du kommer få höra alla lögner och ursäkter som finns om du väljer att konfrontera henne. Återigen, håll huvudet högt och avsluta det snabbt.

Du har en svår tid framför dig men jag lovar att du kommer komma ur detta starkare än någonsin förr.

Lycka till
Citera
2008-10-15, 23:25
Medlem
hembränts avatar
YES!!!!!!! Hittade bilder på tjejen där hon hångar med en kille på en fest i helgen! Även fått reda på att de knullar!! SKÅÅÅÅÅÅL!
Citera
2008-10-29, 19:46
Medlem
hembränts avatar
Sådär, nu ska vi väl kunna komma med lite uppdatering

Efter den lilla "incidenten" för ett tag sen så har det hela tagit en annorlunda vändning än vad jag kunde förutse.

Dagarna efter jag fått reda på det spenderade jag naturligvis i ständig fylla, nästan iaf. Gick ändå till jobbet dagen efter, men det var nog något av det tyngsta jag gjort. Berättade för en arbetskompis som nästan blev fly förbannad när han fick reda på detta svineri, vilket var lite roligt ändå.

Efter lite fyllesamtal osv så bestämmer vi oss ändå för att vi måste prata om det som har hänt. Detta samtal, hemma hos en kompis till mig, var till en början mycket mycket kyligt och jag var förbannat ledsen och innåtvänd. Efter ett tag så började vi plötsligt prata om att försöka igen, fast dock ta det från början igen. Dvs inga kyssar, sex osv.

Tjejen åkte på kvällen iväg till en fest med min syster och jag blev ju såklart svartsjuk och jävligt ledsen, men det visade jag inte.
Jag hämtade henne senare på natten för hon skulle sova hemma hos mig. Vi hade faktiskt riktigt roligt, även fast hon var full Innan vi skulle sova så blev det Ändå lite kyssar, fastän jag inte riktigt visste om jag ville, jag accepterade väl bara läget.

De senaste två veckorna har faktiskt gått bättre och bättre. Just nu skulle jag kunna påstå att vi har det bättre än va vi hade det innan. Vi har pratat mycket och jag har klargjort för henne väldigt tydligt att jag kommer ha väldigt svårt att lita på henne när hon är iväg någonstans. I början så blev hon väl ganska ångerfull men efter ett tag så började hon bli mer sur när jag drar upp det om hon ska iväg. Men det skiter jag fullständigt i, för både hon och jag vet att om något sådant här händer igen så kommer jag aldrig mer vilja träffa kvinnan i fråga.

Som det verkar nu, så är det ganska underbart faktiskt. Men den här känslan jag har inom mig, att aldrig kunna vara helt säker kan ibland göra mig galen. Just nu så är tjejen på fest 5 mil bort. Det är inget jag önskar så att säga. Ska ifs hämta henne runt 10-10.30, men ändå.

Hur bör jag göra i en sådan här situation? Någon som sitter i samma sits, eller har varit som kan tipsa mig?
Citera
2008-10-29, 21:55
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Sicken jävla mesig toffeljävel du är?? Skämtar du med oss?? Har du läst tråden om mesiga killar?? SKÄMS PÅ DIG!!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in