2008-09-18, 22:29
Medlem
Apekatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Ähh då vinner ni.. Ni brukar väl vara starka i Scandinavium.

Jo vi brukar vara det, men LHC är ett riktigt bra lag och vi har inte spelat alls bra den sista tiden. Vi förlorade bland annat imot MIF hemma i sista träningsmatchen nu i lördags. Så jag är riktigt nervös faktiskt

Vet någon hur det funkar nu i år med Hockey night? Kommer man att kunna se två (ES)matcher back to back på samma sätt som man kunde förra året?
2008-09-18, 23:07
Medlem
David_Villas avatar
Kommer man kunna se highlights från alla matcher på hockeyligan.se?
2008-09-18, 23:37
Medlem
ja

ja det kommer man kunna .dom har väl highlights från varje match som kommer upp på sidan senast imorgon? men däermot så funkar inte deras nya "live tv" på min dator vet ej varför.surt
2008-09-18, 23:43
Medlem
Red Machines avatar
Ni som vill ha info angående störningarna finns det på denna länk

http://webtv.canalplus.se/1428.aspx

Vi blir kompenserade iaf.
2008-09-18, 23:45
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollar Bill
Ok?
Har någon ifrågasatt Markström?
Asså, allmänt har han varit ett snäpp underskattad enligt mig, om än hyllad. Kommande åren får utvisa om jag har rätt där eller ej.

Här på FB finns det dock ett gäng som antingen lidit av avundjuka, fel på ögonen, alternativt inte riktigt brytt sig om att öppna ögonen. Att en av de berörda uppenbarligen fortfarande håller på och pikar och fjantar är väl något han får roa sig med.
2008-09-18, 23:53
Medlem
Ganska väntad premiär mellan LHC och MoDo där det är främst ungtupparna Viktor Hedman, Thomas Enström och Zuccarello Aasen som kliver fram i MoDo. Speciellt den sist nämda var riktigt bra, "Zucco" vände ut o in på LHC:s försvar ett antal gånger och satte också en väldigt vacker straff, kommer bli riktigt kull att följa hans framfart i vinter. Inte så oväntat att "gubbarna" inte vaknat än, dröjer väl som vanligt ett tag
2008-09-18, 23:55
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
Frölunda har ett stort problem stavat FÖRSVARET...det blir tredje raka torsken för dem...särskilt som deras offensiva stjärnor inte levererar.....

Spelar vi som vi gjorde i tredje perioden idag så kommer målen snart också. Såpass duktiga målskyttar har vi. Inte alla målvakter kommer vara så omänskliga som Bjurling va idag heller.
2008-09-18, 23:55
Medlem
Dollar Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Asså, allmänt har han varit ett snäpp underskattad enligt mig, om än hyllad. Kommande åren får utvisa om jag har rätt där eller ej.

Här på FB finns det dock ett gäng som antingen lidit av avundjuka, fel på ögonen, alternativt inte riktigt brytt sig om att öppna ögonen. Att en av de berörda uppenbarligen fortfarande håller på och pikar och fjantar är väl något han får roa sig med.

Det råder väl inga tvivel om att han är ett av de största målvaktslöftena vi haft i Sverige, någonsin.
Grabben verkar ju ha ett psyke av stål så jag tror att han snart växer ut till en stormålvakt.
2008-09-18, 23:58
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollar Bill
Det råder väl inga tvivel om att han är ett av de största målvaktslöftena vi haft i Sverige, någonsin.
Grabben verkar ju ha ett psyke av stål så jag tror att han snart växer ut till en stormålvakt.
Det är ju det jag fått uppfattningen om att det råder massa tvivel om. Men man kanske är FB-förstörd.
2008-09-18, 23:59
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske

Du har fel han har inte varit ett snäpp underskattad utan OTROLIGT underskattad. Folk verkar tro att detta är en talang i Riderwalls klass men Markström kan bli en större stjärna än Bäckis. Jag hävdar bestämt att vi inte behöver oroa oss för mentala svackor hos då killen lirat i kvalserien utan att darra. Markström gör debut i a-landslaget redan innan jul.
2008-09-19, 00:59
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Du har fel han har inte varit ett snäpp underskattad utan OTROLIGT underskattad. Folk verkar tro att detta är en talang i Riderwalls klass men Markström kan bli en större stjärna än Bäckis. Jag hävdar bestämt att vi inte behöver oroa oss för mentala svackor hos då killen lirat i kvalserien utan att darra. Markström gör debut i a-landslaget redan innan jul.
Han gjorde väl en enda mer tveksam insats någon match som gick åt skogen för brynäs. I.o.m. det stod hela klubbens framtid på spel, och en 18-årig debutant som just gjort en halvdan insatts axlade en rätt stor del av klubbens ansvar.

Ni har säkert hört det förut, men boork har nämnt att snubben satte sig på planet hem, lutade sig tillbaka, och sov hela resan.

Något är ju uppenbarligen lite "fel" på psyket, men det är nog ett jävla bra fel att ha som målvakt.
2008-09-19, 07:06
Medlem
loafmasters avatar
Citat:

Jag hoppas verkligen inte att dom börjar slita i honom för skitturneringarna i Tjeckien och Ryssland. Låt Markström ladda inför J20-VM fram i december istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in