2008-09-20, 20:53
Medlem
SweTechs avatar
Det är bara att gratulera Rögle till en väl genomförd match.
Dom var helt klart det bättre laget.

Visar inte Färjestad mer vilja och hjärta än det här så kommer det bli en lång och dyster säsong.
2008-09-20, 20:57
Medlem
loafmasters avatar
Nej fy fan. Så dåliga som Färjestad var ikväll har jag inte sett dom på flera säsonger. Men grattis Rögle!
2008-09-20, 20:59
Medlem
SweTechs avatar
Står inte Jonas i nästa match blir jag fan sur.
Sen måste.. MÅSTE man plocka ner Kåberg till en checking lina och inte låta honom spela med Jönsson och Somervouri.
2008-09-20, 20:59
Medlem
Ferross avatar
För övrigt imponerar The Abbotts, de kanske kommer upp i de där 30 poängen som jag trodde inför säsongen.
2008-09-20, 21:54
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Som jag redan nämnt i matchtråden tre gånger ...

Färjestad och Frölunda har verkligen visat EUROPA-klass i de inledande omgångarna.

Snacka om stora egon i föreningarna... Go Rögle!

Bra sagt FBK och Indians har nog chans mot Rödovre Malmoe och Friska Asker och kanske Djurgårrn.

Jag hade glömt att Jörgen var så ful i ansiktet.
Tror nog att Fbk köper en målis till.
2008-09-20, 22:46
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Bra sagt FBK och Indians har nog chans mot Rödovre Malmoe och Friska Asker och kanske Djurgårrn.

Jag hade glömt att Jörgen var så ful i ansiktet.
Tror nog att Fbk köper en målis till.

Inte ens deras mor tycker att Kenny är snyggare i fejset än Jörgen.. Det ser ut som någon har slängt syra i ansiktet på honom..
2008-09-20, 23:01
Medlem
Yes, fan vad nice att vi polckade TRE poäng mot skellefteå !!!! tror inte det blir så många bortavinster i år.... Så vinna hemma blir ett MÅSTE goooo LHF
2008-09-20, 23:12
Medlem
steffeGs avatar
Det sorgliga med dagens match är att det blivit 1-1 om en riktig målvakt hade ställts i FBK-kassen.

Nåja, lite överdrivet men hur länge ska man behöva vänta innan 70-talsmålvakten har dött ut?
2008-09-20, 23:12
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Nästan lill-Honkenklass. Men inte riktigt så illa.

Jaja, vore ju synd att førstøra premiärfesten.

Jo, lill-Honken har inte varit bra, 88% är ingen bra räddningsprocent.

Men vänta nu, Divis har 80,56%

2008-09-20, 23:28
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jo, lill-Honken har inte varit bra, 88% är ingen bra räddningsprocent.

Men vänta nu, Divis har 80,56%

Du har rätt. Lillen får ju vara med mer i spelet om man spelar utan backar. Bra taktik!
2008-09-21, 01:00
Medlem
emma80s avatar
Fantastiskt roligt att Rögle dribblade bort Färjestad.
Det är viktigt med segrar i början, för att inte halka efter.
2008-09-21, 01:17
Medlem
Riktigt synd att vi bara fick 2-2 mot SSK. Speciellt när vi gör en sådan bra match, 5-1 hade speglat matchen mer. Men hellre en poäng och riktigt lovande spel än 3 poäng och dåligt spel.
Riktigt riktigt kul att se hedman spela också, tycker han var matchens modoit helt klart. Blir nästan förvånad när man ser den blott 17åriga jätte verkligen susa förbi motståndarna, han är så otroligt skicklig på att transportera in pucken i anfallsson och komma till skott. Tror säkert han sköt ca 5-6 skott idag ( ett i stolpen) synd att han inte fick göra något mål bara, men det komemr om han fortsätter så här! Hedman kommer garanterat bli den offensiva backen som vi saknat så mkt, så som enström var under guldåret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in