Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-22, 19:34
Medlem
Crazy JOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Hahaha ja jävlar vilken tur! 1-2

Är det första gången de leder iår ???
2008-09-22, 19:36
Medlem
Ferross avatar
Inte så välspelad match i Karlstad direkt. Mycket slarv och individuella misstag i matchens inledning.

Sen fick Färjestad i princip sex raka minuter i powerplay utan att skapa så speciellt mycket.

För övrigt är kommentatorn iskall, Miettinen drar två spelare och skjuter ett skott som Gustavsson tappar bakom sig och Chabada lyckas nästan peta in den. Istället för att ens bry sig om målchansen så sitter han då i sin egen värld och fortsätter att prata om det han pratar om.
Medlem
BERNFs avatar
0-0 får vi helt klart vara nöjda med, Thörnqvist har spelat bra även om han haft lite tur ibland. Vi måste helt klart ta för oss mer i sargspelet, mer tacklingar och bättre backup. Känns som färjestad får med sig dom flesta puckarna.

Vårt pp ska vi inte ens prata om
Mycket måste bli bättre inför andra!
Medlem
Franky4Fingerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anså
Men dom kollar väll på TV, fattar du inte det`??

Jo men jag har kollat runt på alla kanaler och hittar ingen match. Tror du verkligen jag hade frågat utan att kolla på TV:n först?
2008-09-22, 19:37
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franky4Fingers
Jo men jag har kollat runt på alla kanaler och hittar ingen match. Tror du verkligen jag hade frågat utan att kolla på TV:n först?

Säsongskortet..

Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
0-0 får vi helt klart vara nöjda med, Thörnqvist har spelat bra även om han haft lite tur ibland. Vi måste helt klart ta för oss mer i sargspelet, mer tacklingar och bättre backup. Känns som färjestad får med sig dom flesta puckarna.

Vårt pp ska vi inte ens prata om
Mycket måste bli bättre inför andra!

Har vi haft powerplay?
Medlem
Blixis avatar
Citat:

Säsongskortet...
Moderator
Gromguttens avatar
Säsongskortet, www.sasongskortet.se

Jag har kortet, men min mottagare kukade just ur så nu blir det webradion den här veckan.
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
För övrigt är kommentatorn iskall, Miettinen drar två spelare och skjuter ett skott som Gustavsson tappar bakom sig och Chabada lyckas nästan peta in den. Istället för att ens bry sig om målchansen så sitter han då i sin egen värld och fortsätter att prata om det han pratar om.
hahaha märkte det med själv satt man nästan och skrek framför tvn...
Chabies dribling var rätt snygg med eller var det Miettinen? Synd att avslutet inte satt bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Har vi haft powerplay?
Njae var väll mest en och en halv minuts andpaus eller nåt
2008-09-22, 19:39
Medlem
Citat:
Matcherna går på säsongskortet.
2008-09-22, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
Är det första gången de leder iår ???

hahaha ja första å kanske enda!
2008-09-22, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tänk om alla våras högsta önskan äntligen går i uppfyllelse. Färjestad och Frölunda ut ur Elitserien

Synd bara att VF vinner i år...
2008-09-22, 19:41
Medlem
Ferross avatar
Citat:
hahaha märkte det med själv satt man nästan och skrek framför tvn...
Chabies dribling var rätt snygg med eller var det Miettinen? Synd att avslutet inte satt bara.

Miettien var det, Chabada drog även han två killar men det var en annan situation.

Citat:

Njae var väll mest en och en halv minuts andpaus eller nåt

Tycker det känns rätt lugnt, Gusten är stabil och Färjestad skapar inte så mycket. Dock så var vårt "powerplay" bedrövligt, K.Berglund ska nog inte sköta uppspelen såhär tidigt på säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in