Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2008-09-24, 00:40
Medlem
perezhiltohs avatar
Drack lite bira med polarna. Efter ungefr 5 pilsner (33cl) drog jag i mig 15 mg diazepam..

Knde mig vldigt skn och lugn.. Drack drygt 4 bira till och drog i mig 15 mg till.

Sen skulle vi visst ut p ngon nattklubb frn ingenstans s man fick hnga med ut. Vid det laget alla mina polare skulle in p nattklubben var jag tvungen att g en runda med en tjej s d drog jag vl i mig 4-5 pilsner till snabbt som fan och 10 mg stesolid till.

Jag lyckas komma in komma in p klubben som typ aldrig har hnt frr nr jag har varit kickad p benso och dr inne kommer jag inte ihg ngot alls. Helt jvla svart.

Jag flippar totalt ut dr inne och hamnade i brk med fyra-fem killar av ngon anledning fick jag hra senare. Lyckligtvis trffar jag en tjej som tog hand om mig s jag fick sova hos henne. Jag kommer exakt inte ihg ngot som hnde hemma hos henne.

Jag vaknade upp i hennes lgenhet och hon hade dratt till jobbet och lagat kaffe till mig!

Megangest dagen efter. 14 beer och 40 mg diazepam var ganska galet. Synd att jag inte hade fler tabletter dagen efter s jag hade kunnat m bttre.
Citera
2008-09-24, 00:49
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Well, den kombon kan sl rtt fel. Var du p KB?
Citera
2008-09-24, 00:50
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Rtt usel rapport, 1/5. En lrdom r vl att inte blanda alkohol och benso frrn man har riktigt bra koll p bde hur mycket alkohol man tl och hur mycket benso som behvs bde med och utan alkohol.
Citera
2008-09-24, 00:52
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Well, den kombon kan sl rtt fel. Var du p KB?

Inget kul folk p KB vettu.

Hipp. Dr r damerna.
Citera
2008-09-24, 00:57
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Inget kul folk p KB vettu.

Hipp. Dr r damerna.
Fair enough. Frvrigt s tycker jag att kombon benso och alkohol inte r fr party, det har man CNS till. Men antagligen s avstr du frn b+a kombon i framtiden, iaf nr det vankas utgng.
Citera
2008-09-24, 01:03
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Fair enough. Frvrigt s tycker jag att kombon benso och alkohol inte r fr party, det har man CNS till. Men antagligen s avstr du frn b+a kombon i framtiden, iaf nr det vankas utgng.

Yes. Jag trodde inte ens att vi skulle ut. Har hnt en gng frut ocks men d var det 3 eller 4 roppar och 12 starkl.. D kom jag inte in p stllet ens och somnade p ett torg tills min polares flickvn hittade mig helt vck och hjlpte mig.

Sade d att jag aldrig mer ska kra benso och alkohol nr man ska ut men lite hemmakrk kan man vl pilla i sig 1-2 stilnoct eller ngot, det r bara najs.
Citera
2008-09-24, 01:18
Bannlyst
fan jag kastade bara en blick p TR'n och sg att den sg, kollade in lite respons och fick bekrftelse...
Citera
2008-09-24, 09:12
Medlem
Xalterads avatar
2/5... lite halvdligt rapport, mer detaljer, vad knde du, vad gjorde du?

Ett tips r att aldrig blanda benzo med alkohol bland andra mnniskor, det slutar aldrig bra. Ngonsin.
Citera
2008-09-30, 13:10
Medlem
miGss avatar
Grna lite lngre samt mer beskrivning av ruset 1/5
Citera
2008-10-01, 05:45
Medlem
diazepam r Stesolid, nt jag tar varje dag och det funkar s med alkohol ungefr som Stilnoct dvs pltsligt r man vck, man mins inget osv.

Otrevligt, Diazepam r dessutom lnge i blodet s trots att man inte tagit det samma dag s ligger man risigt til nr man vill supa.
Citera
2008-10-01, 07:45
Medlem
Diazepam = MGS1 NOSTALGI FTW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här