Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-25, 16:05
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Totalt sett är arab-packet i majoritet dock. Visst kan man dela in även dessa om man bryr sig men de är alla släkt med varandra. Vitlöksdoften, de ihopväxta ögonbrynen och den svarta hårväxten på rygg och kropp delar de allihop.

Sandneger som sandneger, visst är det så
Citera
2008-09-25, 17:36
Medlem
Jag är ofta i Eskilstuna. Fullt av berikare vart man än går. På Fristadstorget sitter våra pensionräddare med sina radband och har stormöte.
Senast redigerad av Eltax 2008-09-25 kl. 17:38.
Citera
2008-09-25, 22:31
Medlem
Det intressanta är att det sker i tysthet, detta att Eskilstuna utmanar Södertälje om att attrahera invandrare. Inte ett ljud i lokala media om ett faktum som kommer att förändra staden i grunden. Men det är klart, tittar man i dagens Folket så tas det mesta utrymmet upp av den lyckliga återföreningen av två tigrar i Parken Zoo. Det finns alltså inte plats för mindre viktiga nyheter, som t ex att Eskilstunas befolkningssammansättning radikalt kommer att ändras. Jag tror helt enkelt makthavarna vill hålla det hela hemligt tills det är ett faktum. Det får bli en glad överraskning helt enkelt.
Citera
2008-09-26, 15:27
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygge Stigge
Det intressanta är att det sker i tysthet, detta att Eskilstuna utmanar Södertälje om att attrahera invandrare. Inte ett ljud i lokala media om ett faktum som kommer att förändra staden i grunden. Men det är klart, tittar man i dagens Folket så tas det mesta utrymmet upp av den lyckliga återföreningen av två tigrar i Parken Zoo. Det finns alltså inte plats för mindre viktiga nyheter, som t ex att Eskilstunas befolkningssammansättning radikalt kommer att ändras. Jag tror helt enkelt makthavarna vill hålla det hela hemligt tills det är ett faktum. Det får bli en glad överraskning helt enkelt.

Tittar man på när det skrivs om brott i Eskilstuna så kan man ganska snabbt bilda sig en uppfattning om vad dessa "flyktingar" fört med sig.

Kolla på www.ekuriren.se och titta efter brott begångna i stadsdelarna Årby, Skiftinge och Lagersberg, garanterat 100% invandrarrelaterat.
Citera
2008-09-26, 15:37
Medlem
Doncos avatar
Eskilstuna en fredag

Var där idag. Fullt med berikare. Mest hucklen, negrer och 'syrianer' eller vad fan de nu vill bli kallade för.

Såg också en skitful zigenarkärring. Fan vad mångkulturen förstör för Sverige.
Citera
2008-10-03, 20:37
Medlem
dhimmis avatar
Eckeltuna kommer bli nästa Slöddertälje. Enda anledningen till att Eckeltuna klarat sig bättre än Slöddertälje är att man haft massvis med tomma hyresrätter. Nu börjar det fyllas upp och snart har vi en egen moské. Inshallah.

Det finns dock hopp när 5 % av SFI-eleverna röstade på SD i deras interna val. (Att borgarna fortsätter importera röd valboskap är dock fortfarande ett mysterium för mig.)

http://www.folket.se/folket/standard....php?id=164290
Citera
2008-10-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Det är inte bara Eskilstuna, runt Fridhemsplan i Stockhom är det äckligt mycket blattar och att vara i Västermalmsgallerian är mycket obehagligt, jag tror innerstadpriserna kommer krascha snarare än att sjunka mycket tack vare den sunkiga atmosfär som råder i Stockholm nu för tiden.

Jag håller med det (bor i området), skillnaden mot för några år sedan är frapperande.
Citera
2008-10-04, 11:05
Medlem
Tjohildas avatar
Vet inte hur det är nu, men ett av de få lyckade exemplen på integrering är den stora mängd båtflyktingar från Vietnam som Eskilstuna tog emot på 80-talet. Dessa arbetade häcken av sig, lärde sig svenska mycket snabbt och är högt respekterade. Synd att det nu tas in andra grupper som har svårare att anpassa sig, det kommer att bli bråk och den staden har inte råd med den typen av problem.
Citera
2008-10-04, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Jag håller med det (bor i området), skillnaden mot för några år sedan är frapperande.
Jag hade en kort mailväxling med några politiker i bl.a. moderaterna och dom sa att Stockholm mycket riktigt ska bli en internationell stad, då frågad jag varför dom förvandlar den till ett sunkigt ghetto vilket motverkar syftet, jag fick inget svar.

Dom är nog tyvärr så djävla korkade så dom kallar förortsstämning för intenationellt.
Senast redigerad av kroppskultur 2008-10-04 kl. 12:26. Anledning: stavfel
Citera
2008-10-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Jag hade en kort mailväxling med några politiker i bl.a. moderaterna och dom sa att Stockhoklm mycket riktigt ska bli en internationell stad, så då frågad jag varför dom förvandlar den till ett sunkigt ghetto vilket movtverkar syftet, jag fick inget svar.

Dom är nog tyvärr så djävla korkade så dom kallar förortsstämmning för intenationellt.

Ja, snacka om att förstöra ett framgångsrikt "varumärke". Framtida besökarare och turister kommer knappast få träffa svenskar. Moderaterna är idioter. Det är också de andra etablerade partierna, men moderaterna har ju en lite stoltare historia att försvara.
Citera
2008-10-04, 12:53
Medlem
Stockholmskilles avatar
Besökte vattenpalatset i somras och en sak är säker, det var sista gången. Badvakterna fick hela tiden säga åt berikarungarna att ta det lugnt men givetvis brydde de sig inte om badvakterna. De skrek och levde jävel därinne så mitt besök varade inte mer än en halvtimme.

Nä, tyvärr så är även Eskilstuna ett offer för mångkulturen.
Citera
2008-10-15, 13:59
Medlem
unsungs avatar
Välkommen till verkligheten i Eskilstuna, Tobias Billström

Citat:
Vägen in i Sverige går genom arbetsmarknaden.
Det var migrationsminister Tobias Billströms budskap när han besökte Eskilstunas SFI-program i går.
- När SFI-personalen tänker som arbetsförmedlare fungerar systemet bäst, säger han efter besöket

http://www.ekuriren.se/link.php?id=747456
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in