2010-01-29, 22:45
Bannlyst
FAN vad jag saknar RX!!

Kan inte tänka mig att de går att komma med nåt som är lika bra på den "lagliga sidan" nu, man får vara tacksam med de påsar man åtminstone fått testa

Skalman, poliser och hundar i skogen som var mina vänner. Kom tillbaka
Citera
2010-01-29, 22:51
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haiti
FAN vad jag saknar RX!!

Kan inte tänka mig att de går att komma med nåt som är lika bra på den "lagliga sidan" nu, man får vara tacksam med de påsar man åtminstone fått testa

Skalman, poliser och hundar i skogen som var mina vänner. Kom tillbaka

Håller med, en av faktiskt få bumbar som fick mig nästan och gråta av längtan, till och med efter jag gått tillbaka till att röka brass kommer jag att sakna zohai rx. Det ruset kunde jag inte jämföra med något mera euforiskt än det mest sativabaserade strainen samt mera mindfuck än det mest indicadominerade brasset tillsammans med att det var potent utav bara helvete, enda rökmixen jag vet att det var lugnt och bara slänga på några korn. Skulle nog faktiskt kunna pynta 600-700 för en 3 grams påse idag.

/Anti
Citera
2010-01-30, 19:48
Medlem
Sleazers avatar
fick aldrig chansen att testa RX faktiskt...lite synd
Citera
2010-01-30, 19:53
Medlem
Adks avatar

Saknar ALLT! Även spice som jag inte rökte så ofta då jag föredrog skunk, smoke, genie etc delvis pga av rustiden. Men nu när rökmixarna blivit under all kritik, vad jag förstått har det inte kommit en enda mix hittills där ruset suttit mer än 20-40 min. Tyckte nackdelen med Skunk och Smoke var att rustiden knúnde kännas väl kort beroende på tillfälle, me kunde ju också vara en fördel ibland. Då satt ju ruset iaf i under en timma på dom mixar som ansågs ha kort rus.

Spice kunde man ju fan bli helt sänkt i en hel dag av. Minn flera gånger då polare till mig blev så jävla stenade att dom faktiskt inte kunde prata Då snackar vi potens!

Dagens rökmixar framstår som ett sjukt skämt i jämförelse med den gamla sortens ju. Hoppas ett genombrott är på gång för jag saknar verkligen mina mysiga kvällar framför tvn med bongen som en en trogen vän på bordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in