Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 13:03
  #6385
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför skulle hon då säga att han var en grym googlare? Då borde hon väl snarare ha dragit till med något som majoriteten gör med sina vänner att han är väldigt allmänbildad och kunnig osv.

Är det förresten någon mer som har tänkt på att nästan alla som blir uppringda som livlinor är män? Kommer inte ihåg när det var en kvinna som livlina sist.

Det fetmarkerade är ju anmärkningsvärt och jag instämmer. Kan inte påminna mig om när det senast var en kvinna.
Citera
2024-04-28, 14:55
  #6386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför skulle hon då säga att han var en grym googlare? Då borde hon väl snarare ha dragit till med något som majoriteten gör med sina vänner att han är väldigt allmänbildad och kunnig osv.

Är det förresten någon mer som har tänkt på att nästan alla som blir uppringda som livlinor är män? Kommer inte ihåg när det var en kvinna som livlina sist.
Å andra sidan så känns det som att dom flesta av deltagarna sista tiden har varit kvinnor så det jämnar ju ut sig.



Några belägg för att fler kvinnor än män deltagit på senare tid i programmet har jag såklart inte , en känsla jag har bara .
Citera
2024-04-28, 15:57
  #6387
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Å andra sidan så känns det som att dom flesta av deltagarna sista tiden har varit kvinnor så det jämnar ju ut sig.



Några belägg för att fler kvinnor än män deltagit på senare tid i programmet har jag såklart inte , en känsla jag har bara .

Jag tycker det har varit ca 50/50 vilket man inte kan säga om livlinorna.
Citera
2024-04-28, 16:02
  #6388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag tycker det har varit ca 50/50 vilket man inte kan säga om livlinorna.



Kanske det . Jag har haft känslan av att fler kvinnor än män suttit i Heta Stolen senaste månaderna , men det är möjligt att jag inbillar mig .


Vad gäller livlinorna har jag inte reflekterat över hur jämnt fördelat det är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback