2008-10-02, 21:30
Jag är lite förvånad att ingen kommenterat kepsen och golfskärmen kvinnorna hade på sig. Det är sällan man ser kvinnor i den åldern ha keps/golfskärm på sig i andra sammanhang än utövande av sport. Visserligen påstår ju brodern att tvillingarna minsann är så sportiga av sig, men deras klädsel ser ju inte vidare sportig ut.

Det ser lite kul ut när poliskvinnan halkar på filten och tar upp den och slänger framför fötterna på polismannen som kommer rännandes. Hade han också halkat hade jag nog garvat mig harmynt.
Citera
2008-10-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loserfan
om det är så där lätt att bli känd i england så ska jag dit!

Apropå valnötter, undrar om Jens & Sebastian i "Stor i Japan" kunde göra nåt liknande? Tar idéerna slut så finns alltid Shuto Expressway under rush hour i Tokyo

Slut OT för min del denna gång...
Citera
2008-10-02, 23:27
Medlem
Användare 420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Vad är det med folk nuförtiden, läs själv. Det finns dessutom ett antal sammanfattningar redan, sök!
Men herregud, torka tårarna. En länk till En av dessa sammanfattningar hade hjälpt, men det kanske du inte pallade? Gråta orkar du med iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
"Pallar" du inte ens att bläddra igenom ett par hundra inlägg så pallar du inte mer information heller.
Drygt dubbelt så många än "ett par hundra", matte var inte riktigt ditt ämne eller?

Ok, svenska var väl kanske inte ditt ämne heller.
Senast redigerad av Användare 420 2008-10-02 kl. 23:40.
Citera
2008-10-02, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av Användare 420
Men herregud, torka tårarna. En länk till En av dessa sammanfattningar hade hjälpt, men det kanske du inte pallade? Gråta orkar du med iallafall.

Drygt dubbelt så många än "ett par hundra", matte var inte riktigt ditt ämne eller?

Nä jag pallade inte med matten. Precis som du uppenbarligen inte pallat med att lära dig hur uttrycket "ett par hundra" används.
Citera
2008-10-03, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Tvillingar brukar vara lite knäppa.
Antagligen två helflippade tjejer som dragit till London och levt ett galet liv som höll på att sluta riktigt illa.

Föräldrarna är antingen tystlåtna Svenssons boendes i en villa i nån förort/småstad som gav upp och hellre tittade på Idol än såg efter ungarna.
Alternativ två är överklassföräldrar som inte haft nån kontakt med barnen då man anställt tre barnflickor.
Å andra sidan behövs det ju för att "keep up apperances" i ett land med så höga skatter som Sverige.

Oj så OT det blev nu. Nåja.

Hur gick den ihop?
Citera
2008-10-03, 09:09
Medlem
mx_s avatar
Ganska roligt klipp må jag säga

Synd om de inblandade förarna dock.
Citera
2008-10-03, 13:14
Medlem
De var på droger, visst. Men huvudorsaken till beteendet lär vara att de lider av grav psykisk störning, förmodligen på grund av inavel (värmland).
Nu lär det bli remmad kemlobotomi. En intervju hade varit kul.
Citera
2008-10-03, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
De var på droger, visst. Men huvudorsaken till beteendet lär vara att de lider av grav psykisk störning, förmodligen på grund av inavel (värmland).
Nu lär det bli remmad kemlobotomi. En intervju hade varit kul.
Nu kanske jag hakar upp mig på detaljer, men vad fan har Värmland gjort för ont?

Om det är nån inavel i västvärlden öht så är det väl bland europeiska kungahusen, i Hollywood samt alla jävla buksvågrar/svägerskor i Stockholm...?!
Citera
2008-10-03, 15:06
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Nu kanske jag hakar upp mig på detaljer, men vad fan har Värmland gjort för ont?

Om det är nån inavel i västvärlden öht så är det väl bland europeiska kungahusen, i Hollywood samt alla jävla buksvågrar/svägerskor i Stockholm...?!

Vaddå ont ?

Inavel är bra om man vill bli känd, och kanske inte alltför kraftig livslust
Citera
2008-10-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Värmland, Gotland och Åland, mycket inavlade gener.
Citera
2008-10-03, 15:15
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Värmland, Gotland och Åland, mycket inavlade gener.

Oj så dumt.
Citera
2008-10-03, 15:21
Medlem
Hört tals om humor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in