2001-09-28, 23:23
Medlem
Det r patetiskt att hra alla som stmmer in i hyllningskrerna fr USA: Gran Lennmarker (M-riksdagsman), SvD:s chefredaktr Mats Johansson, Gran Persson m.fl.
Enligt Lennmarker r USA garanten fr fred p jorden, vilket de utvar osjlviskt. Enligt Mats Johansson och Lennmarker r alla som kritiserar USA sympatisrer till terrorism. Det r SAF-hgern som nu flyttar fram positionerna. Man vill gra Sverige till NATO-medlem och ekonomisk vasallstat under USA. P sikt ska denna orientering vsterut resultera i nyliberal arbetsrtt- och marknadslagstiftning. Snart ser vi Lennmarker, Johansson och vriga SAF-hgern st och skrapa med foten med mssan i hand utanfr Vita huset fr att USA ska ta Sverige under sina vingars skugga. Fr SAF-hgern finns inget fosterland - penningen rder.
Citera
2001-10-01, 03:33
Medlem
USA-fjollorna

Det r tack vare begreppet "fred, frihet och demokrati" som idioter som du ens vgar yttra sig. Slr vad om 500 spnn att du inte gjort lumpen ens? Vx upp och bli en man din lilla rka. Var med och frsvara det som vi i nord-vst har byggt upp. Fr jag r d jvligt stolt ver det och vill fra det vidare till mina barn. Med USA fr frihet!
Citera
2001-10-01, 11:12
Medlem
USA-fjollorna

USA och deras lakejer r fjollor. De kommer inte att ha en chans. Det har vi sett flera gnger.
Citera
2001-10-02, 20:17
Medlem
USA-fjollorna

Securion!
Jo, jag har gjort lumpen. Lngre n de flesta (beflsutbildning, fjlljgarna). Nr fr jag mina 500 spnn? En av mnga skillnader (tack o lov!) mellan oss r att jag vill tnka sjlv och inte lter andra gra det t mig.
Nr du ser nyheter, lser tidningar etc. s r det helt enkelt ngra som valt ut nyheterna t dig och vinklat dem frdiga t dig. Var kritisk! Tnk sjlv!
Citera
2001-10-02, 22:52
äldre konto (old)
Ej medlem
USA-fjollorna

"Vanlig Svensk"

Jag tror du blajar p mer n lovligt nu !

Tjnstgringsr ?
Chefen fr Kadett-skolan vid tillfllet ?
Hur lnge ( 10 / 12 / 15 ) mn ?
Krigsplacerad som ? ( grad )
I22, K4 ?
1: a handsuppgift resp. 2: a handsuppgift ? i.h.av.ofred ?
Frbandskod i krig ?
Befattnings nr: ?

Tcknamn ? ( om du vgar )
Beteckning ? ( frg? om du vgar )

Jag betvivlar STARKT att en med dina Vnster-ideologiska tankegngar ens har gjort lumpen, och dessutom p ett av vra
J-Bat:s,J-Skvs och desto mer uppseendevckande som Befl....Kort sagt "-DU LJUGER !!!
Citera
2001-10-03, 01:32
Medlem
USA-fjollorna

Mitt tcknamn var WD-12 efter grovdiskmaskinen. Jag var fr vrigt den enda i kket med tcknamn (som du kallar det).
Citera
2001-10-06, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
USA-fjollorna

vad spelar det fr roll att man gjort lumpen, det r s att krig r den lttaste vgen ur en svr situation och det r en ltt vg att ta, krig r alltid fel.
Citera
2001-10-06, 22:50
Medlem
USA-fjollorna

mste bara hlla med Vanlig svensk. USA suger kuk! vad fan tror dom hnder nr man lgger sej i verallt?! deras engagemang i mellanstern beror ju fr fan till strre delen iaf p att dom vill kpa deras olja.

och jag har visserligen inte gjort lumpen, men jag ska gra det, nsta r. jag r med i FBU (frivillig beflsutbildning) och att leka krig e ntt av det roligaste som finns!

< pyr0man1c >
Citera
2001-10-09, 18:56
Medlem
USA-fjollorna

Hoppas dom programmer fel p nn robot s den trffar nn av er i huvudet.
Citera
2001-10-26, 12:20
Medlem
USA-fjollorna

Allt som frs fram i medierna r ju inte sant. Medierna anvnds ju mycke till att styra opinionen i rtt riktning. Det verkar knappt finnas ngra fria medier nu fr tiden med alla frimurare mm. En lttlurad idiot r en bra idiot. Makthavarna vill ju att man skall flja strmmen och vara en duktig idiot och tex inte ifrgastta vad de gr fr att frtjna s hga lner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in