Hände det för er också som har BBB? Att internet helt plötsligt bara slutade fungera? Sen snabbt efter ca 1 minut blev det bra igen? Vad berodde det på?
Hmm det kan inte vara en tillfällig störning som orsakade det minutlånga stoppet...
Nej ryssen har nog bosatt sig i våra bredbandsledningar för att sno email med älgrecept *foliehatt på*
FRA är ute efter dig! Deras agenter kopplade in en multijoxultimaavlyssner på erat bredband! Koppla ner och koppla aldrig upp igen för din egen säkerhets skull.
FRA är ute efter dig! Deras agenter kopplade in en multijoxultimaavlyssner på erat bredband! Koppla ner och koppla aldrig upp igen för din egen säkerhets skull.
Måste ju nästan vara så... Kanske är slutet för mig
Måste ju nästan vara så... Kanske är slutet för mig
Ja, testa att aldrig koppla upp igen så slipper man såna här frågor... "mitt bredband var nere i 12 sekunder, och min hund hade råkat dragit ur modemsladden. VAD BEROR DET PÅ?!?!?!?!1111"
Ja, testa att aldrig koppla upp igen så slipper man såna här frågor... "mitt bredband var nere i 12 sekunder, och min hund hade råkat dragit ur modemsladden. VAD BEROR DET PÅ?!?!?!?!1111"
Kanske skulle tillägga att det hände en kompis som bor några hus bort också!
Jag har fiberkabel hos BBB och har exakt samma problem, det går segt att surfa och det stänger ner i typ en halv minut ungefär varje kvart eller nåt sånt... Undrar vad det beror på..
Jag har fiberkabel hos BBB och har exakt samma problem, det går segt att surfa och det stänger ner i typ en halv minut ungefär varje kvart eller nåt sånt... Undrar vad det beror på..
Koppla bort ev. router och om det inte blir bättre prova med annan dator. Då kan du avgöra om problemet ligger i din utrustning eller i BBB's.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!