Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-12, 10:23
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Det var inte texten jag inte fattade, utan det var den usla uppbyggnaden.
Den är totalt hopplös att läsa på ett bekvämt sätt.

Dela upp texten i stycken bara så att den blir roligare att läsa.

OT:
Har folk ens gått i skolan här?
Skall ni bli tagna på allvar, så var lite seriösa när ni skriver.

Jävla gnäll! Du skitar bara ner tråden. Det var inga problem att läsa texten.
Citera
2009-07-28, 14:36
  #14
Medlem
guldankans avatar
MC Razzia har ny adress

Orginalbloggen blev spärrad för sökningar på Google:

Nu har sidan ny adress men äldre saker ligger kvar på den förra:

http://mcrazzia.blogspot.com/
Citera
2009-09-10, 23:35
  #15
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Verkar som att medicinen inte riktigt fått fäste i grabben bakom payback.
Bloggen börjar utveckla alltmer paranoida drag. En stäng kommentarsfunktion och vips är det snack om statskontroll och att alla som skriver emot honom är anonyma poliser

Det är klart underhållande att följa killens korståg i diverse media
Citera
2009-09-11, 05:57
  #16
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Orginalbloggen blev spärrad för sökningar på Google:

Nu har sidan ny adress men äldre saker ligger kvar på den förra:

http://mcrazzia.blogspot.com/
Varför skulle den ha blivit spärrad?
Citera
2009-09-11, 17:38
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Det var inte texten jag inte fattade, utan det var den usla uppbyggnaden.
Den är totalt hopplös att läsa på ett bekvämt sätt.

Dela upp texten i stycken bara så att den blir roligare att läsa.

OT:
Har folk ens gått i skolan här?
Skall ni bli tagna på allvar, så var lite seriösa när ni skriver.

Slocum har gått i livets hårda bikerskola. Hans inlägg blåser skiten ur dina egna fånerier. Det finns alltid substans i det Slocum skriver.

Klarar du inte av att läsa Slocums alster, säger det mer om dig än om honom.
Jag har inte det minsta problem med att läsa Slocum, tvärtom uppskattar jag hans (för få) inlägg i dessa trådar. Då jobbar jag med olika texter dessutom...

Uselheten och hopplösheten finns tyvärr i attityden hos vissa läsare(nämner inga nicks), som inte kan ta en uppfattning som går emot ens egen...
Citera
2009-09-12, 13:54
  #18
Medlem
Wurztens avatar
http://payback-name.blogspot.com/200...-pa-natet.html

Citera
2009-09-13, 08:27
  #19
Medlem
Nej vad jobbigt och lite pinsamt det blev nu . Han tror ju verkligen att det är gamle polismästaren han sitter och munhugger med på nätet. Grabben kan ju inte vara helt rätt medicinerad om så är fallet. Så verkar han förvånad när div. blaskor landet runt inte publicerar hans inlägg, ledare och dementier.
Kanske läge för HA att börja distansiera sig lite lätt från sin försvarare och beskyddare i det här läget.
Citera
2009-09-13, 13:55
  #20
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nu verkar Payback tro att Jenny är den riktiga snuten, när det i själva verket handlar om en 20-åring från Gbg som tappat flickvännen till en biker.


Det har hänt några gånger på FB att folk "debatterar" med Jenny som om han vore den riktige Leif jennekvist. Det roliga är att han själv aldrig påpekar misstaget
Han gillar det nog...
Citera
2009-09-13, 15:04
  #21
Medlem
guldankans avatar
Nu kommer jag ångande till PayBack Peters försvar.

Även Payback kan ju kosta på sig att vara ironisk, ibland hittar han i sin iver inget negativt om bikers i media att racka ner på och då skojar han till det lite som med grejen om Jenny, klart han fattar att inte polisen sitter med eget namn på FB och nojsar.... Jag tycker han är rolig att läsa, han går på som en ångvält i äkta ABATE-STIL och är lika manisk som folk på andra sidan, ni kommer ihåg folkpartist Siwan som jagade livet ur HA i Skåne för länge sen.

Om man bara läser vissa stycken av Peters texter smakar det en smula Rättshaverist och sanningsförnekare men är det inte det som är det roliga?

Man får läsa Payback som både allvar och humor, som nedan:

Att vara prospect eller hängare inom den kriminella journalistkåren!
http://payback-name.blogspot.com/200...gare-inom.html

Nu hör jag dock inte till gruppen som tycker synd om alla 1% klubbar för att polisen dyker upp på vissa träffar, lika självklart som att polisen sätter ner foten i förorten vid bilbränder och personrån. Men det vet både förortskids och 1% bikers innan dom söker sig till respektive klubb, gäng, grupp. Det ingår i jobbet.

Hur många skulle drömma om HA västen om klubben bara va en intresseförening för medelålders hojåkare som råkar gilla HD?

Men ev tror ABATE att om man likt polis & viss media upprepar en lögn tillräckligt många gångar blir det en sanning.

Man får ta allt med en klackspark, tycker det är roligt att läsa Payback

Vad skrev jag nu då? Att Payback är galen eller rolig och smart?

Jag skrev att jag gillar att läsa Payback för han snokar rätt på roliga historier om MC klubbar i media, han försvarar allt från Outlaws, Bandidos, modellenklubbar till HA, och jag gillar att läsa om MC Crime


Är det ingen här som känner Peter från hans aktiva tid i ABATE & Bikersvängen som klubb prec? Va han lika hardecore då eller lite mer Laide-back?

'
__________________
Senast redigerad av guldankan 2009-09-13 kl. 15:06.
Citera
2009-09-13, 15:25
  #22
Medlem
My name is Earls avatar
Jenny har startat en skvallertråd om Peter: https://www.flashback.org/showthread.php?t=993345
Citera
2009-09-13, 15:37
  #23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jenny har startat en skvallertråd om Peter: https://www.flashback.org/showthread.php?t=993345

Allt smuts ska fram om narkomanen Peter..
Citera
2009-09-13, 16:18
  #24
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Allt smuts ska fram om narkomanen Peter..

Blir du upphetsad när folk tror att du är din idol på riktigt. Jag har sett det förr nämligen och du är den siste som idiotförklarar dessa människor.
Vad vet du förövrigt om Peters drogvanor? Du gissar/antar/hoppas att han har drogproblematik inget annat antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in