Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2013-10-20, 23:03
Medlem
aamidalas avatar
Vad jag hrt p herrhagen s - HA har Maxim och Bandidos har Chaplin. Red and white crew finner man d och d.
Citera
2014-04-22, 01:45
Medlem
Det r ett nytt gng p g i Karlstads trakterna som heter KOZ eller CHAOS, inte helt sker. Ett gng gymnasiepojkar som frsker bli ngot serist!
De krnger i frstahand spice och kamagra, haha! Gr sm inbrott etc.
De ligger (som de sger) i krig med RWC. Samt att de har haft ett mte med Bandidos och HA om att bli en mindre supporter klubb till dem. Men de tackade nej, hur nu allt detta gr ihop vet jag inte. Allt knns bara luddigt!
G in p Mitt i City s lr ni se dem. Det r dr de hnger!
De har en gilla sida p FB: https://www.facebook.com/pages/Chaos...296530?fref=ts

Ute p KRP finns ocks ett mini crew som heter KRP 654. Enligt en vldigt osker klla s r de en supporter grupp till OG. Samt att mnga dr ute pstr att de knner folk i OG.

Jag tror personligen att det r HA som styr i Karlstad d jag trffat mycket av deras folk eller hur man ska uttrycka det.
Senast redigerad av gustavher 2014-04-22 kl. 01:48.
Citera
2014-04-22, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gustavher
Det r ett nytt gng p g i Karlstads trakterna som heter KOZ eller CHAOS, inte helt sker. Ett gng gymnasiepojkar som frsker bli ngot serist!
De ligger (som de sger) i krig med RWC. Samt att de har haft ett mte med Bandidos och HA om att bli en mindre supporter klubb till dem. Men de tackade nej, hur nu allt detta gr ihop vet jag inte. Allt knns bara luddigt!
De har en gilla sida p FB: https://www.facebook.com/pages/Chaos...296530?fref=ts

Ute p KRP finns ocks ett mini crew som heter KRP 654. Enligt en vldigt osker klla s r de en supporter grupp till OG. Samt att mnga dr ute pstr att de knner folk i OG.

Jag tror personligen att det r HA som styr i Karlstad d jag trffat mycket av deras folk eller hur man ska uttrycka det.

Skrattade s jag satte nattmackan i halsen Chaos Ferocity dem ser ut som riktiga hrdingar.
Citera
2014-04-22, 16:15
Medlem
Hunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Skrattade s jag satte nattmackan i halsen Chaos Ferocity dem ser ut som riktiga hrdingar.

Sg ut som bilderna vara tagna ur en reklmafilm fr bljor
Citera
2014-04-22, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe

Samma hr.
Hittade en som kallar sig fr knas. r det ngon slkting de skruvarna frn HOVA?
Citera
2014-04-22, 21:13
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutterJack
Samma hr.
Hittade en som kallar sig fr knas. r det ngon slkting de skruvarna frn HOVA?

r sjlv gammal skinnskalle frn karlstad men nr man ser dessa jvla tntar s mste jag garva. Hade dessa tntar varit med p tidigt 80-tal hade de pissat p sig.
Citera
2014-04-23, 08:38
Medlem
CloseShaves avatar
Finns det nt gng som heter TCB i Karlstad och s i fall, vad r det fr kids? Bottenskrapet som inte platsade i Red & White?
Citera
2014-04-23, 22:09
Medlem
isolersteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustavher

Haha, de frtjnar en egen trd. Definitivt vrt att flja
Citera
2014-05-13, 18:11
Medlem
Oj fan, det blev ju liv i trden igen!
Har fljt chaos/koz i ett tag nu.

De blev "nedstngda" av Bandidos tydligen. om jag inte sa detta i fregende inlgg s kan jag sga det nu.

Intervjuade en i KOZ (troligen var han "ordfranden") och sjlvklart skryter dem om sina "framsteg" i sin organisation.
De hade blivit kontaktade av HA och Bandidos om att koz skulle bli deras supporter grupp eller d.
De tackade trottsigt nej till detta och ville driva sin egna grej. De gick "fria" (antagligen under bevakning av de tyngre snubbarna) under en mnad och s skrattade bara HA t dem, fr de hrde aldrig ngot frn dem igen (koz allts). Men bandidos verkade se dem som ett potentiellt hot s de tvingade koz att brnna sina trjor och stnga ner hela verksamheten.
Citera
2019-03-24, 23:38
Avstngd
ms18s avatar
Lugnt nu i karlstad va? Ngra sm juggar? frn Kronoparken som gnar sig t att se hftiga ut p snap. Ena arslan (stavning) var det lngesen jag sg, riktigt trevlig kille fr vrigt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in