• 1
  • 2
2008-10-25, 15:22
Medlem
Nedomanskys avatar
Gör som du brukar - sära på benen bara!
Citera
2008-10-28, 00:08
Bannlyst
Du den som skrev sära på bena du kanske brukar göra de. Jag har inte haft sex på länge väntar på kärlek och har inte stress för de nu. Det var de sämsta rådet hitils.
Citera
2008-10-28, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Du den som skrev sära på bena du kanske brukar göra de. Jag har inte haft sex på länge väntar på kärlek och har inte stress för de nu. Det var de sämsta rådet hitils.

Hur går det med willys killen, e det han det handlar om. Läste en av dina tidigare trådar här inne att du hade fått upp ögonen på snubbe som jobbar i matbutiken.

När man hamnar i sån situation så ska man aldrig tveka. För man ångrar sig alltid, detta hände dig och du skrev en tråd om vad du skulle ha gjort. Hade du gått fram från början så hade du vetat om killen var intresserad eller inte.

Dem flesta är alltid efterkloka och detta måste dem flesta ändra på. Även du. Öva på ditt självförtroende framför spegeln så lär det gå bättre i framtiden.

Man ska aldrig skämmas, något jag lärde mig redan mellanstadiet. Jag har fått nobbar livet men även fått med mig en hel del via första ögonkontakten.

Med min nuvarande sambo hände exakt detta, hon såg mig först när jag tittade henne i ögonen så sa det klick direkt, den kvällen hånglade vi och nu lever vi ihop och är förlovade.

Så första ögonkontakten är det som avgör det hela.
Citera
2008-10-28, 16:03
Medlem
Nedomanskys avatar
miss78:

Vad är det för fel på dig, du är 30 år gammal o vet inte hur du ska bete dig på en date? Skärp dig för fan!
Citera
2008-10-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Jag vill ha råd angående daiting. De är så här jag tro jag tycker om en kille mera starkare. Vi har snackat med varandra i typ minst 4 år från heta linjen först ringer inte dit längre. De vart aldrig av daiten mest mobilsnack i flera tim om allt möjligt. Vi bytte bilder först i år jag har blivit nervös över daiten. Nu har han egen lägenhet och han bo 7-8 mil i från mig.
Vi har bestämt vi ska ses denna mån i october, jag är bara så nervös he.
Jag menar han och jag har snackat allt om drogmissbruk han är ren nu till mina tvångsritualer. Hur ska jag klä mig och ja ni vet hela paketet ska han el jag bjuda på middag detta blir den viktigaste blindaiten om man säger så jag haft på länge. Några bra råd.

Gör inte så stor sak av det hela. Vad ska han tro, vad tycker han om mig yada yada yada.
Förslag:
Ni går ut och äter tillsammans på en restaurang, typ kinakrog. Där får ni tid att prata naturligt.
Sedan går ni på bio.
Svårare än så är det inte.
Citera
2008-10-28, 16:38
Medlem
dawess avatar
Sorry för ot, men jag blir kär i dig, Miss78.
Citera
2008-10-28, 23:19
Medlem
Det kommer inte att bli något om ni har hållit på så länge. Fd knarkare ska man hålla sig ifrån. De ändrar sig inte.
Citera
2008-10-29, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Det kommer inte att bli något om ni har hållit på så länge. Fd knarkare ska man hålla sig ifrån. De ändrar sig inte.

Men TS är också en före detta DOE har jag läst

Inget fel på knarkare, många är mycket bra då vissa har bjudit på det vita vissa kvällar och levt som en Juan på klubben.
Citera
2008-10-29, 03:03
Bannlyst
Jag gör inte detta till en stor grej. Jag har gått på ett flertal daiter men inte efte så här lång tid. Jag är 29 måste du säga att jag snart blir den där åldern. Jag har inte knarkat endast alkohol, och antidepp,lugnande, stilnoct och de sistnämnda trappar jag ner på har gått på normal dos.
Citera
2008-10-29, 09:37
Medlem
Nedomanskys avatar
Miss78:

Här kommer en resume av din kommande date. Ni träffas o delar på en raket. Du blir smittad med Hepatit a, b, c, d och e. Tjacket gör er kåta. Du särar naturligtvis på benen. Ni pippar som kaniner, du blir på smällen. Pundarpappan drar.

Du föder en efterbliven unge med alla upptänkliga bokstavsdiagnoser. De sociala myndigheterna tar naturligtvis ungen ifrån dig. Hur ska du kunna ta hand om den? Du som knappt kan gå toa utan att starta en tråd här på FB där du undrar hur du ska göra/bete dig!?!

Efter dessa små missöden fortsätter du, miss78, som vanligt att starta den ena förvirrade tråden efter den andra här på Fb.

Observera att detta är ett scenario där din date går bra! Hur det skulle gå om daten går åt helvete, det vågar jag inte ens tänka på!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in