Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Du den som skrev sära på bena du kanske brukar göra de. Jag har inte haft sex på länge väntar på kärlek och har inte stress för de nu. Det var de sämsta rådet hitils.
Hur går det med willys killen, e det han det handlar om. Läste en av dina tidigare trådar här inne att du hade fått upp ögonen på snubbe som jobbar i matbutiken.
När man hamnar i sån situation så ska man aldrig tveka. För man ångrar sig alltid, detta hände dig och du skrev en tråd om vad du skulle ha gjort. Hade du gått fram från början så hade du vetat om killen var intresserad eller inte.
Dem flesta är alltid efterkloka och detta måste dem flesta ändra på. Även du. Öva på ditt självförtroende framför spegeln så lär det gå bättre i framtiden.
Man ska aldrig skämmas, något jag lärde mig redan mellanstadiet. Jag har fått nobbar livet men även fått med mig en hel del via första ögonkontakten.
Med min nuvarande sambo hände exakt detta, hon såg mig först när jag tittade henne i ögonen så sa det klick direkt, den kvällen hånglade vi och nu lever vi ihop och är förlovade.
Så första ögonkontakten är det som avgör det hela.