2013-02-22, 09:38
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfan
Skyrim. Kan inte komma på något bra med det alls. Vadfan hände med spelserien efter Oblivion. . Hur kan det hära spelet få 10/10 av tio av varenda speljournalist

Skyrim var ju i alla fall bättre än Oblivion, men det säger inte så mycket...
Citera
2013-02-22, 15:15
Medlem
Loxuss avatar
Jag har spenderat måååååånga timmar i Oblivion. Och Skyrim gjorde ju det mesta med Oblivion bättre.
Citera
2013-02-23, 03:48
Medlem
Superman till Nintendo 64. Dåliga spel är väl en sak men när ett spel inte ens är "färdigt" utan fyllt med buggar så blir man ju lite upprörd...
Citera
2013-02-23, 16:58
Medlem
tpariss avatar
Black Ops 2, sämsta jävla skitspelet jag någonsin köpt!
Hatade banorna, vapnen lät som luftgevär, ingen tyngd alls i ljuden, gubbarna tålde sjukt för mkt, blev HELA tiden disconectad mm mm.
Citera
2013-02-23, 23:45
Medlem
PHUCKups avatar
Scratches.. förstod inte att det var den typen utav spel + att det var way to hard for me lol.
Citera
2013-02-24, 14:09
Medlem
Ttoclaws avatar
Köpte skyrim för typ 700. Spelat typ 3 timmar.
Ganska snyggt gjord med inte min typ av spel.
Citera
2013-03-03, 00:56
Medlem
Bashtrashs avatar
Assassins Creed och Oblivion. Mest för att de var tråkiga.

Deras uppföljare är däremot några av mina favoritspel, vilket är lite märkligt. (Skyrim och AC2)
Citera
2013-03-03, 12:05
Medlem
lousys avatar
* Deus Ex: Human Revolution

Köpte det så fort det kom ut men spelade det i runt trettio minuter. Var inte speciellt kul eller intressant, har lovat mig själv att ta tag i spelet igen i framtiden och ge det en andra chans.

* Dungeonland

Köpte det via Steam för någon månad sen. Såg rätt kul ut och fick bra recensioner men fy satan. Besvikelsen steg som en bajskorv i grunt vatten när jag upptäckte hur tunnsått det var med funktioner, hur multiplayer-delen är totalt retarderad och deras affärsmodell är att sälja dlc med buggfixar/extragrejer istället för att erbjuda det gratis till deras kunder.

* Guild Wars 2

Förväntningarna var enorma när jag slog till och köpte spelet. Tyvärr orkade jag bara spela upp till level 5 innan jag förstod att jag inte kommer orka spela skiten längre. Det är nog inget fel på spelet utan det var min dator som sade ifrån. Så om jag köper en bättre dator framöver kanske jag ger spelet en ny chans, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer ha tid för ett MMO igen.
Citera
2013-03-12, 21:37
Medlem
ApaOnCracks avatar
Deus Ex HR

Har gett det två timmar, totalt ointressant och huvudkaraktärens röst är sämst
Citera
2013-03-12, 21:52
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Dungeon Siege III. Tråkig och oengagerande story. Upprepande och... ja... sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in