• 3
  • 4
2008-11-21, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blubbblubbblubb
och aldosteron.
Bruk av kraftigt diuretiska preparat r ingenting fr nybrjare. Det finns ddsfall inom kroppsbyggningen dr okunskap har varit en orsak. ven mnga som har varit vldigt nra p att stryka med.
Citera
2008-11-21, 16:46
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
Bruk av kraftigt diuretiska preparat r ingenting fr nybrjare. Det finns ddsfall inom kroppsbyggningen dr okunskap har varit en orsak. ven mnga som har varit vldigt nra p att stryka med.
Nmnde aldosteron som en ytterligare tnkbar orsak till dem vid steroidbruk.
Aldosteronblockare. om man vill anvnda det, r vl inte att betrakta som det farligaste eller kraftigaste vtskedrivande, dremot brukar de vara antiandrogena vad jag kommer ihg. Fast man kan bergis d av det ocks.

Fast jag kom nog ihg fel.
Lssas som jag inte finns tills vidare.
Senast redigerad av blubbblubbblubb 2008-11-21 kl. 17:33.
Citera
2008-11-22, 02:46
Medlem
Alladins avatar
Moonface beror inte p kurande under flera r, snarare bara p individuell reaktion p preparaten, samt kost/vtska.
Med andra ord kan du lika grna dra p dig vatten frsta veckan, frsta kuren, p dbol.
Citera
2009-01-08, 15:33
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schillinger
Vatten, kallas moonface.

Dra ner p kolhydrater och salt kr proviron, armidex eller liknande.

r individuellt och koststyrt, men dbol, testo, deca, drol r de jag kommer p nu som brukar binda vatten.

Tren, winstrol, anavar, tbol, eq, masteron, primobola binder mindre/inget vatten.

Nn annan fr fylla p de prepp jag missat.

Moonface frsvinner vl efter avslutad kur?
Citera
2009-01-08, 16:01
Medlem
Woffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MunchenCalling
Moonface frsvinner vl efter avslutad kur?

Ja det gr det, om vi pratar om svullenheten. Kratrarna frn gamla finnar kommer du ha kvar...

Sjlv frsker jag blil klok p valet mellan Adex och Proviron (fr att slippa binda vatten)... men jag verkar inte f ngon klarhet.
det verkar som om de som anvnder Adex r mycket njda och binder mindre vatten, och jag anvnde Proviron (25mg ed i en 250mg TestoE e5d-kur) i senaste kuren men blev nd lite rund om ansiktet.
Det som talar fr Proviron r dock de andra fina egenskaperna samt att jag har anvnt det frut utan besvr (inte fr att nmna att jag har det hemma )

Alla klokheter vlkomnas, hr eller p PM!

Woff!
Citera
2009-01-08, 16:47
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffy
Ja det gr det, om vi pratar om svullenheten. Kratrarna frn gamla finnar kommer du ha kvar...

Sjlv frsker jag blil klok p valet mellan Adex och Proviron (fr att slippa binda vatten)... men jag verkar inte f ngon klarhet.
det verkar som om de som anvnder Adex r mycket njda och binder mindre vatten, och jag anvnde Proviron (25mg ed i en 250mg TestoE e5d-kur) i senaste kuren men blev nd lite rund om ansiktet.
Det som talar fr Proviron r dock de andra fina egenskaperna samt att jag har anvnt det frut utan besvr (inte fr att nmna att jag har det hemma )

Woff!

Jag kr sjlv Adex i min kur som r den dubbla mngden du tnker kra och det har funkat fint. Inte svllt upp nmnvrt, kr 1mg e4d. Ska du kra Proviron s r 25mg fr lg dos, kr minst 50mg.
Citera
2009-01-17, 15:19
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffy

Woff!

Men de finnarna som man fr pga kuren r vl samma som man fr annars? Jag menar, de borde frsvinna lika ltt som de man kan f annars?
Basiron och/eller dalacin ska vara svinigt bra har jag hrt fr att f vck skitet ur fejjan.
Citera
2009-01-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anark89
Men de finnarna som man fr pga kuren r vl samma som man fr annars? Jag menar, de borde frsvinna lika ltt som de man kan f annars?
Basiron och/eller dalacin ska vara svinigt bra har jag hrt fr att f vck skitet ur fejjan.

Basiron tycker jag suger rejlt om jag ska vara rlig, Fast nu har jag ftt utskriviet Dalacin och det r riktigt bra grejjer! kan jag rekommendera starkt till alla
Citera
2009-01-17, 16:44
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildchild69
Basiron tycker jag suger rejlt om jag ska vara rlig, Fast nu har jag ftt utskriviet Dalacin och det r riktigt bra grejjer! kan jag rekommendera starkt till alla

Jag kr just nu basiron, men jag kan p rak arm inte sga om den hjlper d jag endast inte ftt s mkt nya finnar, utan endast brjar f vck de gamla.
Dalacin r dremot bland de fetaste jag har krt. Helst skall man kra p vanlig clearasil scrub treatment (100 spnn p nrmaste ica) och sedan dutta p Dalacin
Citera
2009-01-17, 22:43
Medlem
Koolaids avatar
Tycker mig se att de p det gym jag trnar som jag vet tar stora Deca-mngder, nstan samtliga blir vackert klotrunda i trynet.

Typ s; ------->
Citera
2021-02-24, 12:19
Medlem
Man kan inte bota detta p samma stt som man inte kan bota sig frn att ta dopningspreparat
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in