• 1
  • 2
2010-05-02, 22:59
Medlem
Hypnososs avatar
Det r ju bara att titta p "experternas" resultat p v75. En hg med nissar. Spelar fr 4000 kr och har 3 rtt. Finns "vanligt" folk som spelar fr 100 eller mindre och fr 5 rtt p samma omgng.
Citera
2010-05-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar

Spela efter kl 12 p lrdagen om ni ska spela harry fr strst vinstchans. Jag har kunder som spelar redan harry p onsdagen. Kan sga att jag knappt minns nr jag senast lste in en vinst frn dom.

Haha, jag brukar gra precis tvrtom och kpa mina HB p mndagarna fr d r ju streckprocenten helt annorlunda n vad den kommer att vara p lrdagen och d borde ju jag sitta med en juste skrllrad.
Citera
2010-05-04, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
Det harry gr r att ta hstar spelade efter streckprocent samt slumpar fram ngon hgoddsare. Hela harryboy systemet r som ett enda stort andelssystem som frsker tcka upp alla mjliga rader tillsammans. S att det alltid ska finnas ngot system som har den vinnande raden. Dock lyckas inte harry alltid med det.

Spela efter kl 12 p lrdagen om ni ska spela harry fr strst vinstchans. Jag har kunder som spelar redan harry p onsdagen. Kan sga att jag knappt minns nr jag senast lste in en vinst frn dom.

Detsamma gller lrdagspsar hos svenska spel eller olika typer av xperten.

Ska testa detta och se om det gr vgen.
Citera
2025-01-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmielarsson
Har nu dom senaste 2mnaderna kpt harryboy p v75, v64 totalt c:a 15kuponger kanske. Dock aldrig vunnit p dom. S nu vnder jag mig hit p FB. Dom gr ut med "lt experterna tippa t dig. kp en harry boy" men hur kommer det sig att experterna d aldrig har rtt?

I tisdags gick det rtt bra fr Harry.108 Miljoner bra typ!
Citera
2025-01-03, 09:00
Medlem
Citat:
Har nu dom senaste 2mnaderna kpt harryboy p v75, v64 totalt c:a 15kuponger kanske. Dock aldrig vunnit p dom. S nu vnder jag mig hit p FB. Dom gr ut med "lt experterna tippa t dig. kp en harry boy" men hur kommer det sig att experterna d aldrig har rtt?

Nej.
Harry Boy r ju designad fr att du ska f fem rtt och satsa den lilla summan du vinner p nsta omgng, ungefr som att vinna 30-60kr p trisslotten och du kper en ny lott fr pengarna.

Men den r ven designad s att den trffar 7rtt ibland, speciellt nr det r vldigt konstiga rader som slr in.
Citera
2025-01-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Nej.
Harry Boy r ju designad fr att du ska f fem rtt och satsa den lilla summan du vinner p nsta omgng, ungefr som att vinna 30-60kr p trisslotten och du kper en ny lott fr pengarna.

Men den r ven designad s att den trffar 7rtt ibland, speciellt nr det r vldigt konstiga rader som slr in.

Harry Boy vet inte p frhand vilka hstar som faktiskt kommer att vinna, din tes stmmer naturligtvis inte.

Harry Boy gr p streckprocent och slnger in ngra slumpade hgoddsare.
Citera
2025-01-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uuno-fisnjutare
Harry Boy vet inte p frhand vilka hstar som faktiskt kommer att vinna, din tes stmmer naturligtvis inte.

Harry Boy gr p streckprocent och slnger in ngra slumpade hgoddsare.

Den r designad fr att ge 5rtt p en vanlig omgng, vilket den gr genom att inte spela favoriter i 7lopp, men inte heller fr mnga hgoddsare.
Annars skulle Harry stta 7rtt alldeles fr ofta, vilken den sklart inte fr, fr d hade ATG plockat bort den.

Ungefr som banken p Black Jack-bordet.
Citera
2025-01-04, 20:14
Medlem
ormbitens avatar
Citat:

Det sgs att om man kper en trisslott per dag i 3000 r s kommer man att vinna hgsta vinsten minst en gng.
Dr ngonstans ligger oddsen fr hgsta vinsten p triss.

Vad jag vill ha sagt med det r att om du kper 15 lotter s r chansen vldigt hg till att du INTE vinner ngot.

Och det r ju frmodligen typ samma sak nr det gller Harry boy.

Gud och Oddsen och Staten r stndigt emot dig!
Citera
2025-01-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Det sgs att om man kper en trisslott per dag i 3000 r s kommer man att vinna hgsta vinsten minst en gng.

Vad jag vill ha sagt med det r att om du kper 15 lotter s r chansen vldigt hg till att du INTE vinner ngot.

Nr Lotto brjade med 2dragningar per vecka (lngesedan), s fick du spela 1full kupong 2ggr/vecka i 7000r fr att teoretiskt trffa 7rtt+joker.

Och det r enklare att vinna p Lotto n p V75 om du bara spelar p ngra random hstar.
Men eftersom att det finns en viss del skicklighet med i V75 s r det enklare, fr alla som kan ngot om trav d villsga.
Citera
2025-01-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
]Det sgs att om man kper en trisslott per dag i 3000 r s kommer man att vinna hgsta vinsten minst en gng.[/b]

Inte ens nra. Bara 11 lotter per serie om 2 000 000 ger ens 100 lax eller mer varav bara en av dessa ger dig en CHANS p hgsta vinsten p mnadsklver. S i teorin fr du skrapa en om dagen i nstan 5500 r fr att ens f chansen p hgsta vinsten.

Bedrvligt spel med terbetalning p endast 49%
Citera
2025-01-04, 21:41
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Inte ens nra. Bara 11 lotter per serie om 2 000 000 ger ens 100 lax eller mer varav bara en av dessa ger dig en CHANS p hgsta vinsten p mnadsklver. S i teorin fr du skrapa en om dagen i nstan 5500 r fr att ens f chansen p hgsta vinsten.

Bedrvligt spel med terbetalning p endast 49%

Dr ser man...

Man fr helt enkelt se till att kpa 10 lotter per dag fr att snabba p det hela... S man inte behver hlla p i flera tusen r...

Ja Bedrvligt spel r bara frnamnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in