• 1
  • 2
2008-11-05, 08:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Ne, till slut så springer ni på en snubbe som har skönare kuk än dig och det kommer vara den hon stönar högst och mest till. Kanske knuffar hon t.o.m ut dig ur sängen.

Word min vän.
Citera
2009-02-12, 19:23
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Nu har du fel.

Bara för att det är en förnedrande tanke för dig innebär det inte att alla andra tycker så eller att det ÄR så.

För dig är det så, alltså vore det en förnedring om det inträffade i ditt förhållande. Fine. Men det har ingenting med verkligheten för andra att göra.

Förnedring ligger i mottagarens "ögon", inte i betraktarens till skillnad mot många andra saker. Känner man sig inte förnedrad så är man inte det även om du tycker att det borde vara så.

Hur funkar det sen efter sexet för dig då? Hur är kontakten med killen som knullade din tjej?
Citera
2009-02-12, 22:31
Medlem
MissManias avatar
Det enda viktiga är att bägge är med på noterna och att ingen svartsjuka är inblandad. Enda problemet är när ena bara gör det för att andra partnern vill det. Om båda har detta behov tror jag mer på att förhållandet kommer stärkas av det.

Jag skulle dock ge tipset att inte ha trekant med någon ni känner och umgås med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in