• 1
  • 2
2008-11-03, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffenEk
Stackars jävla TS...du är för fan kär i en strippa.
En brud som tar av sig cloths för andra killar...inte helt godkänt.
Börja om på en ny kula är ett hett tips.

Kan tyvärr inte styra mina känslor...det är väl ett av grundproblemen. Har ju inte släppt strippan trots ett drygt års frånvaro...och det säger tyvärr en del. Det har självklart sina nackdelar för psyket att vara ihop med en strippa, men mest handlade det för mig om oro. Om jag vet att hon är stark nog att inte bli utnyttjad, så är jag lugn. Och visst tycker jag det är tråkigt att behöva dela med sig. Men... Jag lovar att det är ett privilegium att få mer än bara titta. Och folk betalar 2000 kr för att bara titta på henne en kvart...
Citera
2008-11-03, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffenEk
Stackars jävla TS...du är för fan kär i en strippa.
En brud som tar av sig cloths för andra killar...inte helt godkänt.
Börja om på en ny kula är ett hett tips.
Vad exakt är felet på en strippa? Det är jävla skillnad på en strippa och en hora enligt mig.

ont. Dumpa sambon. Det borde du göra även om du inte får ihop det med strippan.
Citera
2008-11-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
ont. Dumpa sambon. Det borde du göra även om du inte får ihop det med strippan.

Det ligger mycket i det. Men så fort jag börjat tänka i dumpatermer så kommer hon och gör ngt gulligt mot mig. Men det känns mycket mer som en kompisnivå, medan exet är sensuell på ett helt annat sätt...
Citera
2008-11-03, 23:47
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
Det ligger mycket i det. Men så fort jag börjat tänka i dumpatermer så kommer hon och gör ngt gulligt mot mig. Men det känns mycket mer som en kompisnivå, medan exet är sensuell på ett helt annat sätt...

Det är ju fantastiskt att det är så lätt för er karlar att låta kuken styra livet..

Men OnT: Du är knappast redo för ett vettigt förhållande om du sätter sensualitet/sex högst på listan, tex över "gullighet" och omtanke. Dumpa sambon och knulla på. Din sambo förtjänar bättre.
Citera
2008-11-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Det är ju fantastiskt att det är så lätt för er karlar att låta kuken styra livet..

Men OnT: Du är knappast redo för ett vettigt förhållande om du sätter sensualitet/sex högst på listan, tex över "gullighet" och omtanke. Dumpa sambon och knulla på. Din sambo förtjänar bättre.

Visst styr kuken det mesta här i livet... Nej, ärligt talat uppskattar jag de gulliga saker min sambo gör mellan de gånger hon är uppmärksamhetskrävande eller gnällig. Men...jag har tyvärr svårt att hantera att jag haft ett grymt sexliv som jag nu bytt mot ett obefintligt... Men sexet var ju inte enda fördelen med exet heller. Hon är förbaskat charmig och på det stora hela har hon nog varit mer respektfull mot mig (aldrig skrikit på mig, slagit mig tex).
Citera
2008-11-06, 00:00
Medlem
BiffenEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Vad exakt är felet på en strippa? Det är jävla skillnad på en strippa och en hora enligt mig.
Jag har iofs inte sagt att det var "fel"...men OK...
Någonstans i förhållandet så uttrycker/skapar man exklusivitet (normalt sett) för varandra, i detta fall är den väldigt vag och ytterst påfrestande för båda misstänker jag (mest för TS).
Sen att det har skitit sig redan en gång tidigare är statistiskt dömd att misslyckas andra gången. Det är trots allt väldigt lätt att hamna i gammla spår igen.

Men jag önskar dig verkligen lycka o välgång TS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in