• 2
  • 3
2008-11-08, 03:05
Medlem
Bit ihop och kör hårt. Känslan försvinner efter en tid .
Citera
2008-11-08, 03:14
Medlem
countingcrowss avatar
Ursakta, men ar inte prydhet i sig ocksa en "mall". Jag tycker du verkar vara en otroligt sjalvgod typ, utan nagon som helst sjalvkritik.

Din flickvan har knullat runt som fan och du har inte knullat nagonting, ni bada har valt ett hyffsat radikalt levnadssatt,vad far dig att tro att ditt levnadsval ar sa mycket battre? (Detta ar en serios fraga!)
Senast redigerad av countingcrows 2008-11-08 kl. 03:22.
Citera
2008-11-08, 05:56
Medlem
Fialisans avatar
När jag var 20 hade jag kanske legat med 10 stycken, big deal? Nej.
Jag har varit i olika förhållanden sen jag var 14, och även sexuellt aktiv sedan dess.
Nu har jag hittat mannen jag älskar och jag kommer förhoppningsvis aldrig känna att jag måste utforska andra män att ha sex med, jag är färdig med den biten.
Vi har väldigt bra sex, därför att jag vet vad jag vill ha, jag har provat det mesta jag kan tänka mig att prova.
Även jag har haft analsex, det är väl ingen stor hit direkt, och anledningen att jag valt att inte ha det med min nuvarande man är att han har för stor kuk helt enkelt. Inte en chans att jag tar den i rumpen...
Citera
2008-11-08, 06:26
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbenjamin
, jag har ju liksom fått veta att hon varit med i något jävla gäng som var kriminellt, och där gick hon typ runt som en knulldocka.

Det där säger ju allt. Först tyckte jag du skulle bita ihop men nu nä. Dumpa henne. Låt henne fortsätta sin vilsna resa genom livet utan dig.
Citera
2008-11-08, 09:04
Medlem
Hon är 20 för fan. Det är klart hon har gjort misstag. Så länge hon medger att de är misstag själv så är allt okej.

Och det är så i dagens läge att vi inte överskyddar våra unga på samma sätt längre, då vi blivit mer liberala och samhället är mer säkert idag än för 100 år sedan.

Lillbenjamin, jag tycker du ska bita ihop. Tänk mindre på sexet och mer på henne som person. Hurudan är hon? Gillar du henne eller är det bara pappa-syndromet som spelar in? Man får inte se för mycket på folks förflutna, då personer ändras för varje dag som går. Tror du att hon skulle vara otrogen mot dig? Om inte, så vad är egentligen problemet? Det finns så mycket mer i en mänska än sex och eftersom du gillar henne så mycket, så lägg tankarna där istället så kommer sexet med på vägen sedan...
Citera
2008-11-08, 09:11
Medlem
Känner igen mig lite. Min nuvarande flickvän har väl inte direkt samma sorts förflutna som din donna eftersom hon inte haft så hejdlöst mycket sexpartners innan mig men likväl hade jag svårt att hantera att hon hade "bagage" när vi träffades. Jag kom från mitt första förhållande på 6 år där vi båda var varandras första = inget bagage.

Det var sjukt jobbigt att tänka i början att min nuvarande hade haft sex med andra grabbar ja ens varit kåt på andra grabbar. Sen gjorde man ju såklart misstaget att ställa frågor man inte ville veta svaren på, varför vet jag inte, och då började bilder målas i huvudet istället och det gjorde ju inte saken bättre.

Hur som helst är det mer eller mindre bara att bita ihop. Förr eller senare "vänjer" man sig väl lite vid tanken och det blir mer och mer okej.
Citera
2008-11-08, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RG6EX
Känner igen mig lite. Min nuvarande flickvän har väl inte direkt samma sorts förflutna som din donna eftersom hon inte haft så hejdlöst mycket sexpartners innan mig men likväl hade jag svårt att hantera att hon hade "bagage" när vi träffades. Jag kom från mitt första förhållande på 6 år där vi båda var varandras första = inget bagage.

Det var sjukt jobbigt att tänka i början att min nuvarande hade haft sex med andra grabbar ja ens varit kåt på andra grabbar. Sen gjorde man ju såklart misstaget att ställa frågor man inte ville veta svaren på, varför vet jag inte, och då började bilder målas i huvudet istället och det gjorde ju inte saken bättre.

Hur som helst är det mer eller mindre bara att bita ihop. Förr eller senare "vänjer" man sig väl lite vid tanken och det blir mer och mer okej.

Samma har...Inte najs, inte najs alls. Onajs. Men man kan inte forandra sig som person, jag ar den jag ar och varfor vara nagon annan? Jag ska inte forandra min personlighet bara for att det ska passa andra. Om jag inte vill vara ihop med en tjej som har x antal killar bakom sig, varfor ska jag vara det? Varfor utsatta sig for det?
Citera
2008-11-08, 15:39
Medlem
Fysmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Samma har...Inte najs, inte najs alls. Onajs. Men man kan inte forandra sig som person, jag ar den jag ar och varfor vara nagon annan? Jag ska inte forandra min personlighet bara for att det ska passa andra. Om jag inte vill vara ihop med en tjej som har x antal killar bakom sig, varfor ska jag vara det? Varfor utsatta sig for det?

Som du säger man är den man är, men om man ska vara retroaktivt svartsjuk på alla "ex" tjejen haft skulle man ju aldrig få till ett förhållande nånsin.
Självklart finns det gränser, man skulle väl inte bli direkt glad om man fick höra att hon har varit med typ 30 killar innan samma år, inte direkt flickvänstypen...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in