2008-11-03, 22:36
Medlem
Har hamnat i en liten komplicerad situation med en tjej som precis blivit dumpad av sin kille men som hon fortfarande är ruskigt kär i.. Jag har träffat tjejen ett par gånger och vi pratar konstans över msn å så, hon är alltid den som tar kontakt och hon är flörtig sisådär, men hur ska jag få henne på fall för mig och sluta tänka på hennes ex, är detta ett förlorat fall och hur tycker ni att jag skall gå tillväga härnäst? Tror ni att hon bara pratar med mig för att skingra tankarna på hennes ex, eller tror ni det finns ett ömsesidgt intresse?
Citera
2008-11-03, 22:39
Medlem
Rigets avatar
nog ett förlorat fall, nästa person som tjejen tar inom en snar framtid kommer nog bara bli nån för att "komma över" sin förra, för att sen skita i den personen efter ett tag.
Citera
2008-11-03, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riget
nog ett förlorat fall, nästa person som tjejen tar inom en snar framtid kommer nog bara bli nån för att "komma över" sin förra, för att sen skita i den personen efter ett tag.

Är detta utifrån egen erfarenhet?
Citera
2008-11-03, 23:40
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
Har hamnat i en liten komplicerad situation med en tjej som precis blivit dumpad av sin kille men som hon fortfarande är ruskigt kär i.. Jag har träffat tjejen ett par gånger och vi pratar konstans över msn å så, hon är alltid den som tar kontakt och hon är flörtig sisådär, men hur ska jag få henne på fall för mig och sluta tänka på hennes ex, är detta ett förlorat fall och hur tycker ni att jag skall gå tillväga härnäst? Tror ni att hon bara pratar med mig för att skingra tankarna på hennes ex, eller tror ni det finns ett ömsesidgt intresse?

Du kommer hur som helst inte få reda på det genom att fråga oss.

Om du provar med att utgå från vad du själv vill och känner och tar det därifån så kommer du säkert komma mycket mer rätt än om du i förväg hittar på vad hon känner och tycker. Hon är säkert intresserad, av något i alla fall, ta reda på det genom att vara med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in