• 2
  • 3
2008-11-07, 16:22
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TystaLedaren
Jag förtjänar att hon lyssnar på mig när jag förklarar mig. Sen om hon förlåter, det är upp till henne.

Jag skulle vilja påstå att du inte alls förtjänar det efter hur du har betett dig. Du kan liksom inte hålla på att "ta tillbaka" saker nu när du inte längre går på dagis. Säger du till någon att du inte vill prata med henne mer och sen ringer på fyllan och är förbannad på henne, ja, då förtjänar du faktiskt inte att hon ska lyssna på dig.

Det roliga här är att du verkligen bara har dig själv att skylla. Du borde vara glad att hon överhuvudtaget svarade första gången du hörde av dig efter att du sagt upp vänskapen med henne.
Citera
2008-11-07, 16:23
Medlem
Jag tillhör den yngre generationen. Här är det mail och Facebook som gäller.
Men det var ett bra tips
Citera
2008-11-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag skulle vilja påstå att du inte alls förtjänar det efter hur du har betett dig. Du kan liksom inte hålla på att "ta tillbaka" saker nu när du inte längre går på dagis. Säger du till någon att du inte vill prata med henne mer och sen ringer på fyllan och är förbannad på henne, ja, då förtjänar du faktiskt inte att hon ska lyssna på dig.

Det roliga här är att du verkligen bara har dig själv att skylla. Du borde vara glad att hon överhuvudtaget svarade första gången du hörde av dig efter att du sagt upp vänskapen med henne.

Jag ringde inte förbannad. Jag kom in peace, men jag blev ledsen/förbannad när hon antog att jag var beng. Det var som ett slag i ansiktet på mig. För hon vet att jag har haft svårt att hålla mig. Och när jag blev förbannad sa jag "du om du ska ställa den frågan så vill jag inte snacka med dig" då bad hon mig dra åt helvete.
Citera
2008-11-07, 16:29
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Jag ringde inte förbannad. Jag kom in peace, men jag blev ledsen/förbannad när hon antog att jag var beng. Det var som ett slag i ansiktet på mig. För hon vet att jag har haft svårt att hålla mig. Och när jag blev förbannad sa jag "du om du ska ställa den frågan så vill jag inte snacka med dig" då bad hon mig dra åt helvete.

Hahahahahaha, sluuuuuuuuuuta! Jag skrattar så jag gråter här...

Ajajaj, ont i magen, skrattkramper...

Sa du verkligen upp bekantskapen med henne bara för att ringa henne och hota med att du inte tänker prata med henne om hon inte är snäll? Jag börjar tro att du ljuger...
Citera
2008-11-07, 16:32
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Jag tillhör den yngre generationen. Här är det mail och Facebook som gäller.
Men det var ett bra tips

Huvudsaken är att du undviker chatversionen (msn) eller kortversionen (mess), om du vill tala till punkt och få allt sagt.

Är jag riktigt arg/besviken/sårad så vill jag varken höra eller se personen i fråga så skriftversionen vore antagligen det enda sättet att kommunicera med mig.
Citera
2008-11-07, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Hahahahahaha, sluuuuuuuuuuta! Jag skrattar så jag gråter här...

Ajajaj, ont i magen, skrattkramper...

Sa du verkligen upp bekantskapen med henne bara för att ringa henne och hota med att du inte tänker prata med henne om hon inte är snäll? Jag börjar tro att du ljuger...

Jag var full. Tror du jag hade ringt henne om jag haft omdömet kvar?
Citera
2008-11-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Huvudsaken är att du undviker chatversionen (msn) eller kortversionen (mess), om du vill tala till punkt och få allt sagt.

Är jag riktigt arg/besviken/sårad så vill jag varken höra eller se personen i fråga så skriftversionen vore antagligen det enda sättet att kommunicera med mig.

Får göra det. Fan vad illa man kan lyckas fucka upp det så ordentligt ibland.
Citera
2008-11-07, 18:22
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
För att göra det enkelt. När jag sade upp mig från jobbet (vilket var innan allt det här och berodde på chefen) så fick jag känslan att hon inte brydde sig det minsta. Det + att jag just insett att jag hade känslor för henne = jag tyckte det var en bra ide för oss båda att bryta kontakten.

Snarare är det ju en bra idé att försöka ta eran relation till en ny nivå.
När man får känslor, så brukar man försöka bli intimare med den personen, inte tvärtom.
Du verkar bara bakvänd och osäker på dig själv.
Så jag är tillbaka där jag började, du verkar vara korkad, och lite av en loser.
Citera
2008-11-08, 17:22
Medlem
Hon har sagt att hon inte vill ha något förhållande, vänner på jobbet har sagt samma sak. Så jag visste att det aldrig skulle kunna bli mer än vänner.

Tror du inte jag hade försökt annars eller? Klart som fan jag pröva i början.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in