ja de är vrål svårt o ge henne space iom att vi träffats så mycket som vi gjort.
För min del har de varit de bästa veckorna i mitt liv förutom de som satt sig i huvudet då.
Jag ska ge henne tid de kan ni skriva upp,men jag kmr ju inte gå o vänta i år för att hon ev ska komma tebax.
Några månader pallar man väll med men inte när de börjar dra iväg i år o kanske resten av livet,då måste jag ju tänka vidare på något sätt.
Hoppas verkligen vi kan prata ut när hon kmr hem för vi är inte ovänner på något sätt.
Dessutom har jag några saker jag vill lämna till henne o hoppas lite att de kan rädda situationen så jag får ett litet snack med na...
hmm ja du får tolka de som du vill.
Ingen har träffat henne o vet hur hon är lr hur hon varit.
Allt gick snabbt o hon va dööö glad i mig men jag fick kännslor först efter ett par veckor o nu är jag kär så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Kanske är vi för olika men ändå trivs vi o har en del gemensamt så jag vill inte ha ett slut,måste få ett par ord med henne... världens goaste tjej!
Det låter faktiskt lite som att hon har tröttnat på dig. Ni är så unga och du skriver att hon är en rastlös person. Vore hon kär på riktigt skulle hon inte hålla på såhär. Fortsätter du att ställa upp när hon vill och svansa efter henne är nog risken stor att du blir sårad. Bättre att hänga med tjejer som vill hänga med dig. Nä ha stothet att bryt på riktigt med henne. Och att plötsligt ta det lugnt när ni typ varit ihop låter stört fjantigt. Mer att hon försöker slingra sig ur...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!