Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2008-11-13, 21:29
  #73
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja man kan ju inte säga ett skvatt som modoit, då passar folk på att påpassa att det är "gnäll". Men visst, jag bjuder på det, du får gärna kalla mig gnällig. Men jag tycker det är oerhört fult att bua när en spelare är skadad, spelar ingen roll vilken klack som gör det.,

Så nu har jag "gnällt" lite.
Klart det är gnäll när det är 2st burop i hela hallen. Hade varit gnäll även om du nu inte så passande var modoit. Hade det varit tvärtom hade du tyckt att jag gnällt med :P I vilket all hoppas han inte blir borta länge, men såg rätt konstigt ut när han föll hoppas inget är brutet.
2008-11-13, 21:39
  #74
Medlem
Corrans avatar
0 - 2

De va bland den tråkigaste match jag sett. Frölunda har ju de mesta spelet, men får inte till nån riktig klockren målchans.

Två Riktigt tråkiga lag var de att se.

De som sluta så bra senast... J-vla Karjalamalja skit!

Frölunda hade ju en inne...fast de blev bortdömt. Korrekt av domaren.
2008-11-13, 21:44
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kul publik i luleå, när dom hjälper ut zuccarello efter tackling så buar dom, just snyggt.

Inte spec snyggt , men det är inte sittplats som buar utan H läktaren, våran inte spec smarta klack , lite viktigt att påpeka det bara...
2008-11-13, 21:59
  #76
Medlem
Nefcairions avatar
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

det vart den sämsta match jag sett i mannaminne. Frölunda och timrå, så arg just nu.

gick när det var 5 minuter kvar, och dom jävla domarna. 3 domare och ingen ser att målet är ur läge.

Sen även om jag är frölunda fan så skäms jag hur lätta utvisningar vi fick med oss sen att vi inte kan göra mål på dem är ännu pinsammare.
2008-11-13, 22:04
  #77
Medlem
griffin83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kul publik i luleå, när dom hjälper ut zuccarello efter tackling så buar dom, just snyggt.


Precis, och det är inte direkt första gången den här matchen man reagerar på Luleåklackens beteende.

Jag kan så här i efterhand acceptera att dom skrek åt Skröder efter hans tackling eftersom det kanske blir att man reagerar så, men att bua åt en skadad spelare är bara pinsamt.
2008-11-13, 22:04
  #78
Medlem
Frölundas PP-spel var under all kritik idag...
Lika så matchen...
2008-11-13, 22:09
  #79
Medlem
bendovers avatar
ja men frölunda är ju världsmästare nere i hörnerna.
fattar inte varför alla anfall skall ner i hörnen, varför inte ett enklare och rakare spel mot mål istället.
2008-11-13, 22:16
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bendover
ja men frölunda är ju världsmästare nere i hörnerna.
fattar inte varför alla anfall skall ner i hörnen, varför inte ett enklare och rakare spel mot mål istället.

Idag var dom alltför bekväma. Timrås köttmur (inte negativt menat, dom behövde spela så när dom har läget dom har) var väl för jobbig att ge sig in i. Lättare att snurra i hörnorna då.

Nu var dom tillbaka till det ineffektiva spelet med dåligt passningsspel som dom hade innan det kändes som om det började vända. Uppehållet verkar ha kommit väldigt olägligt.

Å andra sidan har Frölunda oftast väldigt svårt för just Timrå, speciellt när Timrå tar ledningen. Inte första matchen mot Timrå som blir väldigt målsnål och som slutar med förlust.

Och en sak till, ge inte pucken till DiPenta i uppspelsfasen! Det är ju som Acke x2!
2008-11-13, 22:17
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Precis, och det är inte direkt första gången den här matchen man reagerar på Luleåklackens beteende.

Jag kan så här i efterhand acceptera att dom skrek åt Skröder efter hans tackling eftersom det kanske blir att man reagerar så, men att bua åt en skadad spelare är bara pinsamt.
Luleå har Sveriges mest osmakliga publik (klack).
Hånskratta åt skadade spelare fy fan..
2008-11-13, 22:42
  #82
Moderator
Gromguttens avatar
Godnatt och väl møtt på lørdag.

/mod
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback