Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2008-11-15, 19:56
  #97
Medlem
efter genomklappningarna i tredje mot brynäs och saik måste detta vara rögles sämsta period i år
2008-11-15, 20:04
  #98
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edlunn
Skröders i slutet..?

Jag tycker den ser lite billig ut. Precis som gutten säger så står domaren helt fel och det antagligen därför han åker.
2008-11-15, 20:27
  #99
Medlem
komigen nu Andreas, ge oss några mål för gamla tiders skull!
2008-11-15, 20:32
  #100
Medlem
tror ni han hörde mig?
2008-11-15, 20:47
  #101
Medlem
när kommer ett bätte kontraktförslag från dramaten för thörnberg? hv kommer få svårt att hålla honom om han fortsätter briljera sådär
2008-11-15, 20:47
  #102
Medlem
bendovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Nja, det är nåt som är fel med Frölunda just nu. Bara min magkänsla...

just nu????
fan vet när dom skall börja ösa in mål igen. kompetensen finns där,viljan finns där. måste vara frustrerande att det inte funkar.
skit samma vi gör som hv vi kommer in som sista lag i slutspelet och vinner hela skiten
2008-11-15, 20:51
  #103
Moderator
Gromguttens avatar
Såg ut som en spearing. Petra är en riktig man han...

Skulle inte førvåna om H*n får några matchers avstängning retroaktivt.
2008-11-15, 20:53
  #104
Medlem
haha parodi
2008-11-15, 21:04
  #105
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
efter genomklappningarna i tredje mot brynäs och saik måste detta vara rögles sämsta period i år
rögle, bintje.... känns det hela ändå inte som olika potatissorter.
2008-11-15, 21:20
  #106
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Såg ut som en spearing. Petra är en riktig man han...

Skulle inte førvåna om H*n får några matchers avstängning retroaktivt.

Det var svårt att se på reprisen, men antagligen var det något riktigt fult Petrasek gjorde.

Om matchen då. Jag tyckte på det stora hela att HV gör en bra match och kunde ha gjort lite fler mål om man haft bättre skärpa vid avsluten. Samtidigt gör Rögle en av sina sämre matcher (väl?).

Edit: Får passa på att berömma Luoma lite också. Han var faktiskt stabil och bra idag.
__________________
Senast redigerad av mazzy 2008-11-15 kl. 21:25.
2008-11-16, 00:28
  #107
Medlem
SweTechs avatar
Rindell om dagens match..

Citat:
- Det blev väldigt tungt för oss med underläge och massor med utvisningar, suckade Rindell som utan att säga något rakt ut var missnöjd med att Modo åkte på tio tvåminutersutvisningar.
- Inga kommentarer om domarna, det vågar jag inte, log han snett.


Mest missnöjd var han över två utvisningar i andra perioden, båda för spel med sex utespelare på isen.
- Båda gångerna stod våra spelare en halvmeter från sargen, sa han kritiskt.
- Kanske säger reglerna att det är så, men jag tycker att det är dålig spelförståelse från domarnas sida.

Jag trodde inte någonsin att jag skulle göra det här men.. Jag håller faktiskt med en MODO ledare.. Det är verkligen dåligt spelförståelse, samma sak som linjemännen visar upp i match efter match när dom blåser av för icing fastän spelet hade mått bättre av att backen hade kunnat hämta pucken eller att anfallande forwards hade fått en chans.
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback