Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-18, 19:20
Medlem
nr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIGneedforSPEED
hmm... det låter inte särskilt kul =/ fasst jag var väldigt skeptiskt mot spice också i början, men jag tycker spice diamond e riktigt bra

Men jag kan väl offra mej och beställa lite så kan jag lämna en liten rapport

Skicka gärna ett PM när du testat då jag förmodligen inte kommer kunna beställa de på ett tag i brist på pengar -_-

Tycker personligen att Diamond (med tanke på att de är lagligt) är jävligt nice.
Funkar skitbra för mig iaf. =D
Citera
2008-11-18, 19:20
Medlem
West-ens avatar
"Spice är skit" och liknande tillför ingenting till diskussionen. OT raderat.
Citera
2008-11-18, 20:15
Medlem
Gillar gold, ville beställa diamond men nu så är det ju slut. Hoppas att genie är bra.
Citera
2008-11-18, 20:50
Medlem
Illuzionzs avatar
Den som testar det först får gärna ta o skriva lite om det i den här tråden o jämföra med spice så att man får veta lite. Skaffa sig en uppfattning om det är värt att köpa eller inte.
Citera
2008-11-18, 21:53
Medlem
Beställde en påse idag, kommer förhoppningsvis på torsdag Då skall det testas! Återkommer!
Citera
2008-11-18, 23:35
Medlem
Lalaquins avatar
Där det står cinna- massa grejjer pekar nog mot att det är en Skunk a new breed of weed-mix. Så, kan vara riktigt bra! alla som säger att det är nått weirdo ämne i domma grejjerna och inte extrakt på olika plantor är naiva. Hur skulle massa av försäljare kunna göra kopior med exakt samma rus, men ingen myndighet hitta några syntetiska ämnen i mixarna? Det är ju ganska självklart att man bara gör speciella extrakt på speciella plantor och blandar ihop skiten med lite rökbargrunka.
Citera
2008-11-19, 00:15
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Spice är väll en MAO-hämmare ?
Citera
2008-11-19, 01:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Zohai MX spöar spice diamond lätt. Tycker iaf jag. Närmare cannabis än spice på långa vägar.
Citera
2008-11-19, 01:32
Medlem
Tag_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Zohai MX spöar spice diamond lätt. Tycker iaf jag. Närmare cannabis än spice på långa vägar.

För att inte tala om Zohai RX
Citera
2008-11-19, 11:09
Medlem
TellusGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Fick hem en påse MX igår. Det var fett nice, meged bedre än spice. Lite för svagt kanske, det behövdes en rejäl nypa för att bli helbränd. Blir nog RX nästa gång. Skönt rus, mycket likt cannabis, avslappnande och psykadeliskt. Drog i mig drygt 1,5 g igår och det var nice, men dyrt...
Citera
2008-11-19, 11:19
Medlem
ThickHazes avatar
Är det verkligen lönt o köpa detta om man kan få tag på riktiga grejer?
Ni som säger att det är fett, är det verkligen fett?

Blir man bäng i psyket eller får man bara en kroppslig hög het? typ seg o sånt alltså.
Citera
2008-11-19, 11:51
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThickHaze
Är det verkligen lönt o köpa detta om man kan få tag på riktiga grejer?
Ni som säger att det är fett, är det verkligen fett?

Blir man bäng i psyket eller får man bara en kroppslig hög het? typ seg o sånt alltså.

Ett bra alternativ för dom som vill röka men pissar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in