Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-01-10, 12:39
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
En bubblare: Jag såg Renbergs andra match denna sesse....maken till vad han var framme vid domaren och klagade och beklaga sig....jag såg inget "C" elller "A" på hans bröst !!!??

Mot FBK i torsdags så tyckte jag allt jag såg ett "C" på bröstet.
Citera
2009-01-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Mot FBK i torsdags så tyckte jag allt jag såg ett "C" på bröstet.

Renberg har väl varit kapten senaste tre matcherna då ordinarie kaptenen Norgren är skadad.

Elitseriens värsta gnällspik genom tiderna måste vara Håkan Loob!

Maken till grinolle har knappast funnits....

.
Citera
2009-01-10, 15:45
Medlem
Batmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Den ene var dock en allt för stor pussy för att spela i NHL.

Nej men han är däremot gift med en stor P som såg till att NHL tiden blev kort! Det är väl Karlstads mest officiella hemlighet!
Citera
2009-01-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Den ene var dock en allt för stor pussy för att spela i NHL.

Skönt provokationsförsök.

Han fick ett 3-års kontrakt erbjudet men tackade nej pga att familjen inte alls trivdes med livet i USA.

(Varför försöker jag ens?)
Citera
2009-01-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Renberg har väl varit kapten senaste tre matcherna då ordinarie kaptenen Norgren är skadad.

Elitseriens värsta gnällspik genom tiderna måste vara Håkan Loob!

Maken till grinolle har knappast funnits....

.

Jag tror att du missuppfattar tråden.. Elitseriens värsta gnällspik kan du kora om skapar dig en egen tråd som behandlar det ämnet.
Citera
2009-01-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag röstar på Färjestads Jonas Gustavsson. Jag tror fortfarande inte att jag har sett honom släppa in ett mål utan att han, i vild panik, har åkt efter domaren med armarna utslagna, i vild protest mot att motståndarlaget hade en spelare i samma zon som honom. Detta beteende följer han upp med sin karaktäristiska "slå-klubban-i-ribban"-gesten som han alltid gör efter ett insläppt mål.

Andra bubblare är Martin "moviestar" Thörnberg och Niklas Sundström.

Vem är er kandidat?

Det vore kul om du kunde exempelfiera dina iaktagelser på Jonas.
Jag kan komma på 2 tillfällen han har blivit lack på domaren, ena gången var när Kallio hoppade upp och satte arslet i skallen på honom så att Frölunda kunde göra 2-1 i LLA.
Den andra gången var mer tveksamt, men det var en liknande situation, spelare och lag inblandat minns jag inte.

Däremot så har nog ett ex antal klubbor gått av över ribban, senast mot Brynäs när han gjorde tappade ut en puck efter en räddning som Wanwig liggandes kunde slå in. Men jag förstår inte hur du kan göra det till något negativt, förutom då ur en ekonomisk synvinkel. Men det drabbar ingen fattig, om man säger så, du behöver inte oroa dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in