Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-11, 05:23
Medlem
Har också en sån peak parfym kvar sen många år tebaka köpte den på peak performance butik om jag minns rätt.
Citera
2010-03-01, 21:57
Medlem
Paris hilton parfym? Är inte den för tjejer eller finns den för killar också? Låter inte som min smak riktigt, men doftar den som peak så kanske man skulle försöka att hitta den. Ingen annan som lyckats hitta någon ersättare? Det är ju oerhört svårt att beskriva hur den luktar, man måste nog ha den gamla för att jämföra.
Citera
2010-03-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMagoo
Paris hilton parfym? Är inte den för tjejer eller finns den för killar också? Låter inte som min smak riktigt, men doftar den som peak så kanske man skulle försöka att hitta den. Ingen annan som lyckats hitta någon ersättare? Det är ju oerhört svårt att beskriva hur den luktar, man måste nog ha den gamla för att jämföra.

Jag och en kompis var och tittade på parfymer på danmarksfärjan, och tog tag i den som plojgrej, men det slutade med att han köpte den direkt efter att han luktade på den.

Gick och tänkte länge på var jag kände igen den lukten ifrån, så efter två veckor slog det mig att den luktar precis som Peak parfymen.

Men dra till närmsta kicks och be om att få lukta på paris hiltons herrparfym...

Finns här för 359kr: http://www.parfymhuset.se/just-me-fo...edt-100ml.html
Citera
2011-01-11, 20:42
Medlem
yxxels avatar
Vill bara informera att jag köpte den parfymen, för att jag hade läst detta, att den skulle påminna om den peak parfymen, men frågar du mig, så gör den inte det...kanske pyttelite då.....men inte alls detsamma! Men alltså, jag vägrar tro på att den inte finns NÅGONSTANS, måste ju finnas!
Citera
2011-01-12, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxxel
Vill bara informera att jag köpte den parfymen, för att jag hade läst detta, att den skulle påminna om den peak parfymen, men frågar du mig, så gör den inte det...kanske pyttelite då.....men inte alls detsamma! Men alltså, jag vägrar tro på att den inte finns NÅGONSTANS, måste ju finnas!

Har du provat att maila peak performance, de lär kunna hjälpa dig?
Citera
2016-02-18, 10:22
Medlem
Jävligt gammal tråd, men är det någon som hittat den eller något som liknar?
Citera
2016-06-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Jävligt gammal tråd, men är det någon som hittat den eller något som liknar?

Ja, Paris Hilton parfymen som ngn skrev om innan... så nära jag kommit. Problemet är att denna inte heller verkar finnas längre.

MEN, hittade en brittisk e-handel. www.allbeauty.com.

Köpte 3 flaskor direkt. Lär väl vara dom sista man kommer över. Den verkar inte tillverkas längre enligt PH´s hemsida (fan att man gav den sidan en träff)
Citera
2023-04-03, 15:06
Medlem
Någon som har hittat ett likande substitut för denna underbara doft hos någon annan tillverkare?😁
Citera
2024-11-05, 17:08
Medlem
Någon som hittat andra alternativ?

Missade en Tradera-auktion på en flaska och fick inte buda på en på en norsk site för jag hade inte ett norskt e-leg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in