• 1
  • 2
2010-05-10, 15:51
Medlem
first-pilot-Salladins avatar
Själv kastar jag ofta i mig något i mina drömmar. Det roliga är att jag får ett annorlunda rus än det jag petar i mig. Käkar jag en E i en dröm kan jag tex bli syrad, om jag smögar en gås kan jag bli full etc. Ibland så passar pusselbitarna ihop dock.

Och ibland får man rus man aldrig upplevt på riktigt, som en gång då jag sniffade något i en dröm och kände hur jag blev som uppblåst av en ballong och allt trycktes ihop men ändå inte - lite som att vara BABIANSTEKT toppat med att vara riktigt trippat blandat med okänd känsla.
Citera
2010-05-10, 20:39
Medlem
zickans avatar
Drömmer lite då och då att jag är trippad. Oftast riktigt härliga drömmar för det brukar innebära att sinnet är skarpt som en knivsegg. Jag kan läsa tidningstext på 20 meters håll osv.

En gång drömde jag att jag var i Amsterdam och köpte en bortglömd flytande hallucinogen i en rostig flaska. Enligt instruktionerna skulle det intas 100ml men jag råkade dosera fel och tog 1000ml. Drömde att jag iskallt började skriva på flashback om råd, men min förmåga att skriva och läsa text började försvinna efter halva meddelandet. Började istället försonas med döden och kom till slutsatsen att jag var redo att dö och skulle njuta av trippen så länge det gick. I samma ögonblick som jag försonades med döden ebbade trippen ut och av någon drömsk anledning hade jag tagit för lite. Helt plötsligt var det 10000ml som skulle intas.

När jag vaknade kände jag ändå en stark känsla av att vara tillfreds med döden.
Citera
2010-05-13, 16:53
Medlem
BanjoBennys avatar
Jag hade en riktigt intensiv dröm en gång efter att ha suttit på fb och läst om dmt hela kvällen. drömmen var mer eller mindre en kombination av diverse triprapporter och upplevelsen var väldigt stark.
När jag vaknade kändes det som att allt var på riktigt och det tog en minut eller två innan jag förstod vad som faktist hänt
Mycket givande dröm hur som helst!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in