Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-28, 22:38
Medlem
Det är egentligen hemligt, ibland vill man inte mysa eller snacka efter sex då råkar man spruta i ansiktet eftersom man då vet att man har minst en kvart på sig att somna innan pratkvarnen är tillbaka
Senast redigerad av sweetcrypto 2023-01-28 kl. 22:42.
Citera
2023-01-28, 22:39
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbanii
Man markerar sitt revir.

Men är det skönt? Känns det inte som världens antiklimax att knulla eller bli avsugen och sen avbryta och ställa sig och runka?
Citera
2023-01-28, 22:43
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Men är det skönt? Känns det inte som världens antiklimax att knulla eller bli avsugen och sen avbryta och ställa sig och runka?

Helt meningslös grej för mig, och något jag aldrig ens funderat över.

Men det förekommer i porr, och några tycker säkert om det.
Citera
2023-01-28, 22:44
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag har aldrig förstått varför vissa killar vill dra sig ur fittan eller munnen för att ställa sig och själva runka ut satsen på bröst eller ansikte. Måste väl vara mycket skönare att fortsätta köra och komma i mig? Runka kan ni väl göra när ni är ensamma? Kan någon förklara detta beteende?

Nej, det är för mig också ett mysterium.

Men nästa gång du får en ansiktskanon så glider du upp och kysser snubben, bara för att höra vad han säger.
Citera
2023-01-29, 01:08
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, det är för mig också ett mysterium.

Men nästa gång du får en ansiktskanon så glider du upp och kysser snubben, bara för att höra vad han säger.

Alltså om det är en kille jag verkligen tycker om har jag inte så mycket emot det så länge det inte kommer i ögonen eller så. Inte något jag går igång på men om han blir lycklig av det så visst. Men jag kan för mitt liv inte förstå varför.

Fast ett par överraskningssprut har ja varit med om också och då lackar jag som fan. Kanske då man skall göra som du säger, fast kanske inte en kyss. Snarare en örfil med sperma på.
Citera
2023-01-29, 11:32
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Jag har aldrig förstått varför vissa killar vill dra sig ur fittan eller munnen för att ställa sig och själva runka ut satsen på bröst eller ansikte. Måste väl vara mycket skönare att fortsätta köra och komma i mig? Runka kan ni väl göra när ni är ensamma? Kan någon förklara detta beteende?

Tycker om att se hur personen/ansiktet/munnen reagerar när man kommer där, ungefär som när man kommer i fitta/anal fast bara ännu snuskigare, har inget med förnedring eller så i mitt fall.
Citera
2023-01-29, 11:34
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Tycker om att se hur personen/ansiktet/munnen reagerar när man kommer där, ungefär som när man kommer i fitta/anal fast bara ännu snuskigare, har inget med förnedring eller så i mitt fall.

Okej men är det inte antiklimax att sluta knulla när det är som skönast och börja runka istället?
Citera
2023-01-29, 11:42
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Okej men är det inte antiklimax att sluta knulla när det är som skönast och börja runka istället?

Jo egentligen så, men sex är ju inte bara känslan, sinnet behöver få sin del också
Citera
2023-01-30, 07:16
Medlem
Citat:
ibland är det så, kommer ofta under sexet istället för att dra ut. men variation är trevligt och rätt härlig känsla när hon ser mig i ögonen med öppen mun och väntar på att jag ska komma.
Citera
2023-01-30, 08:37
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:

Jo det är världelöst men också enkelt att välja bort.
Citera
2023-01-30, 09:04
Medlem
DisneyMouses avatar
Jag har inte riktigt fattat grejen med det.
Jag hade föredragit å sprutat henne i munnen istället, för sånt e sexigt.
Citera
2023-02-09, 16:51
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ja, jag håller med. Det måste vara fetisch som ligger bakom, eller porrskada. Det finns så himla många udda egenheter som människor har naturligt i sin sexualitet, så det finns helt säkert många som tycker det är värt det att dra ur.
Citat:
Fast ett par överraskningssprut har ja varit med om också och då lackar jag som fan. Kanske då man skall göra som du säger, fast kanske inte en kyss. Snarare en örfil med sperma på.
Finns en porrscen med Gianna Michaels där det är en irriterande kille i bakgrunden medan hon har sex. När det är dags att spruta tar hon satsen i munnen och, eh... "ger" den sen till honom xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in