Riktigt många sköna minnen ploppade upp i skallen nu.
Kommer ihåg när jag gick i lekis så var det 2 utländska killar i min klass som gillade att gå ihop sig och ge sig på andra. Dem såg helt jävla skadade ut och saknade tänder, kladdade ner allt dem tog på och förstörde osv.
Vet inte hur många gånger jag gav dem stryk, det slutade med att deras bröder( dem gick från klass 1-3) och kompisar från dem högre klasserna började störa sig på att dem åkte på stryk.
En dag när jag skulle hem från skolan så stötte jag på en hel drös kulturberikare som frågade varför jag och dem 2 från min klass bråkade så ofta.
Jag förklarade att dem försökte sig på mig men det hela slutade med att jag skulle få stryk om jag lyfte ett finger mot deras små bröder igen.
Deras bröder skulle försöka sig på mig och hota mig med deras bröder och deras kompisar igen om jag gör något tillbaka, slutade naturligvis med att dem fick stryk och jag fick en hel drös som väntade på mig efter skolan.
Detta höll på i ett tag, hoten blev grovare och dem varnade hur dem skulle slå mig, skalla mig på näsan osv. Ska även tillägga att dem höll fast mig vid varje samtal

.
Men sen kom den där dagen då det var dags för dem att slå mig, jag var fast hållen av 2 stycken 1 tar sats och ska skalla mig. Hör ett högt skrik som sa "ge fan i <namn>", en kompis från klass 2 som rusade in till min hjälp. Jag slet mig loss, sög tag i närmsta kille slog honom tills han börja gråta sen direkt på nästa.
10-12, stycken jävla action den dagen kan jag säga

, det räckte för oss bara att någon var deras kompis och kollade på så flög vi på honom. Det slutade med att dem började försöka fly fältet men vi blev fan som jävla psyk ungar som såg rött överallt och gick berserk.
Jag hamnade sittandes på en kille och vevar för kung och fosterland när jag hör mopeder komma och stanna vid oss, dem hade tydligen sprungit hem för att hämta sina äldra bröder som gick i högstadiet

.
Sen kom min kompis brorsa upp till skolan, för dem äldre utlänningarna hade tydligen hämtat honom.
Dem äldre utlänningarna förklarade och sa att dem inte är vänner med min kompis brorsa och behöver inte slåss med varandra för det(dem gick på samma högstadie). kulturberikarna fick även förklarat för sig från deras bröder att dem får skylla sig själva och att dem aldrig kommer få någon hjälp från dem. samt lite skäll för att dem var så fega och skulle gadda ihop sig så många för 2 personer.
Jag har inget emot utlänningar förutom sånna fega kräk som aldrig kan göra något själva utan en hel armé bakom sig. Men det gäller alla så etnicitet spelar ingen roll för mig i det fallet

.
Kommer även ihåg när jag gick i klass 3, kommer dock inte ihåg om jag skulle börja klass 3 eller 4.
Var hos en kompis som bodde längst ut i ett rad hus intill en liten skogsglänta som man kunde gå igenom för att ta sig till andra ställen på området.
Hur som helst så var det "vårat" område beslöt vi oss för en dag. Vi såg en kille gå runt med en käpp på vårat område och naturligtvis så konfronterade vi honom. Innan vi går till själva händelsen så var denna person inte funktionshindrad.
Kartiga små glin som vi var så förolämpade och hånade vi honom samt bad honom att sticka.
Efter lite om och men så blev denna killen sur och svingade käppen mot min kompis ansikte och jag lyckades fånga den ett par millimeter från min kompis ansikte och jävlar vilken min kompis fick när käppen stannade där

.
Slutade med att vi kom över käppen och slog ner honom tills han började gråta och springa hem

.
När skolan började så stötte min kompis på honom på rasten och han gick fram och sa hej som om ingenting hade hänt, killen gick visst i någon klass för handikappade som låg intill våran skola och hans syrra berättade att han var 13 bast

.
Känner att man vill bara lägga på mer och mer roliga minnen från när man var liten
Kom på en till rolig sak, fanns en kille vi tyckte var helt jävla väck i skallen som prompt skulle haka på allt bus som vi och kompisarna hittade på för att sedan skvallra till våran fröken. Vi hade en gång lyckats fylla 2 ryggsäckar med godis och kakor som vi hade stulit utan dennes vetskap och gömt under tak plattorna i lekhallen.
När vi skulle ta och hämta väskorna inför lovet så var idioten kvar med oss så vi lovade att dela med oss om han uppehöll läraren. När vi väl fick ner väskorna efter att tyst ha staplat kuddar och lådor för att komma upp till taket ljudlöst så skriker han till våran lärare "titta vad dem har snott" och pekar in till lekrummet

. gick antingen i lekis eller klass 1 när detta hände.
Kommer ihåg så jävla sur man var den dagen. Vi som skulle kolla på disney filmer och spela nintendo den dagen med massor av godsaker som hade räckt för hela våran helg
Sen dess gjorde vi allt för att göra livet surt för honom!
När det var som kallast på vintern så kunde vi tex fylla hans kängor med vatten innan skolan slutade efter badet

.