2012-06-23, 03:04
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Det fanns en cp-unge som det gick snett för sen han föddes i princip. När jag började skolan gick det historier om att han råkat kasta nåt vasst föremål i någons öga. Denne killen fick sedan ett nytt glasöga.

cp-ungen och en kompis lekte en gång med knivar. Det spårade ur och cp-ungen satt kniven i låret på den andre.

Cp-ungen hängde alltid i fel "kretsar" och hamnade i trubbel. En gång hade jag och han slagsmål och jag blev förvånad att han använde fingrarna i ansiktet på mig hela tiden och försökte peta mig i ögonen med hans vidriga fingrar med långa skitiga naglar..äckligt.

Aja han gick senare sitt öde till mötes på sin praktikplats, för han fick inte gå i skolan med de andra barnen. När han var femton år svetsade han i en oljetunna eller nåt liknande, (vet inte de exakta detaljerna) men dog gjorde han.
Citera
2012-06-23, 03:20
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Helt otroligt att artikeln fortfarande är kvar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article146872.ab

tragiskt som fan, men jag blev inte förvånad över vem det var när jag hörde det, som tur är finns inget namn på grabben i artikeln.
Citera
2012-06-23, 08:12
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Haha, underbart! Har streckläst båda trådarna i hopp (eller farhågor...) om att hitta historier om mig själv

Var nämligen en något... hur skall man uttrycka det.... utåtagerande ung dam i lågstadiet. Tyvärr berodde det ju på bakomliggande, något hemska orsaker, men mina praktmongoupptåg är fortfarande ganska roliga!

Lärare har slutat, gråtit, polisanmält, blött och blivit sparkade på min bekostnad
Citera
2012-06-23, 09:36
Medlem
ItPutsTheLotions avatar
Jag vikarierade på en skola. Ungar är härliga och det finns utrymme för alla sorts barn... alla utom en liten unge som jag hatade med hela mitt sinne.

När andra ungar gnällde, som barn gör, ex; "jag fick inte vara med och spela baaandyeee" så ställde alltid den här ungen brevid och försökte liksom gissa sig till vad den första ungen skulle säga och försökte härma gnället, fast samtidigt, och innan han visste vad de skulle säga. Sjukt irriterande.

Han hade dessutom också ketchupliknande kladd runt munnen hela skoldagen, t.o.m. innan lunch och mellis på något jävla vis.

Kroppsspråket störde jag mig också på. Han gick runt med kutrygg och åmade och kråmade sig i alla rörelser samtidigt som han gned sina händer med utspridda fingrar. Hmm, svårt att förklara.. Ungefär som Marty Feldmans tolkning av Igor i filmen som på svenska kallas det våras för Frankenstein.

Det värsta var hans rovdjursaktiga homosexbeteende. Jag svär att ungen tillbringade 30% av skoldagen med att försöka ta manliga lärare/fritidsledare/vaktmästare på kuken. När inte det gick så försökte han böga till det med andra sexåringar i kuddrummet så att man blev tvingad att gå sodomivakt var 15:e minut när man inte visste var han befann sig likt en jävla självmordsjourhavande på rättspsyk. När vi tog ut vattenspridaren ställde han om munstycket till att skjuta en koncentrerad vattenstråle som spolade honom i anus där han stod bredbent med ett saligt leende och kalsongerna runt knäna (för byxorna åkte av direkt varje rast, antagligen för att minimera risken att missa eventuellt bögeri).

Hans flintskalliga mysprånglare med kvinnoröst och gayslunga till far och femtiotaggare till mor utgjorde nog inte den bästa kombinationen till genuppsättning.

En gång var han ensam i klätterställningen och fastnade i nätet och där hade jag min chans att lämna honom sprattlandes i timtal. Men som vuxen gjorde jag det rätta och plockade ner honom, även om det bar emot att ta i honom.

Ha! Skönt att få ur sig detta!
Senast redigerad av ItPutsTheLotion 2012-06-23 kl. 10:28.
Citera
2012-06-23, 21:05
Medlem
Haha rolig tråd.

En cp-unge som gick i samma skola som mig i lågstadiet. Vi gick i olika klasser men la märke till denna tjej som för övrigt var större än de flesta killarna och såg ut som en kille, även så led hon av ADHD eller liknande. Hon begick många upptåg under lågstadiet, bland annat försökte hon mula en lärare med ett stort stenblock. En dag så försvann hon bara, Nu i år på väg hem från skolan så såg jag henne igen för första gången på pendeltåget hem. Självklart så ska tågfan få något fel och blir stående i 20 minuter innan det kan åka igen. Hon och hennes vän/pojkvän eller liknande som var medverkande var ju båda 2 lika dumma i huvudet som tidigare. Satt och skrek och slängde runt tidningar. Var riktigt nära på att få psykflipp efter de längsta 20 minuterna av mitt liv.
Citera
2012-06-23, 21:07
Medlem
Jag får väl dela med mig av en rackabajsare även om han hamnar i skuggan av många här.

Denna snubben var ett vanligt sär som fortfarande sket på sig in i mellanstadiet, men han var lugn och snäll.
Iallafall i närheten av vår skolgård så fanns det ett träd som hade en stor gren som kunde användas som gunga. Det var en jäkla spänst i grenen. Man kunde hänga sig i grenen och sen tog några andra ungar tag i den och gick bakåt så den spändes upp liksom. När de sen släppte så gungade den kraftigt fram och tillbaka i sidled.
Det här särbarnet skulle också testa grenen. Bara det att nu kom 5-6 ungar och spände grenen allt vad de kunde, så istället för en gunga så förvandlades den till en slunga. Stackarn hade inte en chans utan flög flera meter innan han landade på den mycket steniga marken.
I flera veckor efter detta gick han stolt runt på skolgården och skulle visa upp sin gipsade, brutna arm för precis alla.
Citera
2012-06-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IronStig
Vilken tur att du inte kom i vägen för mig isåfall. Du ser, jag var en pojke med ett ypperligt intresse att jävlas med mina medkvinnor. Jag brukade kasta runder med dem, kommer ihåg när tjejen som var kär i mig fick sitt huvud inslängt i en stor sten (av misstag såklart)
En annan tjej som varit kär i mig i ja, 2-3 år fick smaka på mitt vedervärdiga analhål däremot.
Vi var hos en äldre kompis som gillade att ta oskulder på yngre flickor. Nu var det här i tonåren såklart.
Jag hade ätit några jävla koffeinpiller och satt och spelade cs, då jag kände hur det tryckte till i magen. Då spottar jag mitt offer, inte tjejen som varit kär i mig för hon låg och hånglade med min polare, utan hennes brottarkompis.
Jag går ner på huk, drar ner kallingarna och låter mitt rövhål fladdra henne i ansiktet som en het sommarvind. Fyfan vilken fräsare det blev, och en hel del skratt utbyttes.

Den här tjejen fick en psykos för ca ett år sedan och la sig på en tågräls, hon klarade sig oskadd förutom att hon blev av med 2-3 tår och hälen (tror jag?).
Hoppas inte det var mitt fel

Och du fortsätter med analinriktade handlingar? Tyckte du sa att du var liten när du gick igång på bajs/kiss/prutt. Nåja, det är ditt liv. Jag slutar nu att kommentera dig då din förmåga inte verkar räcka till att förstå och föra enkla resonemang. Hoppas du mår bra och hittar en partner så du kan leva ut dina koprofaga drömmar.
Citera
2012-06-23, 21:50
Medlem
Chevrons avatar
Kände ingen personligen, men har ändå ett särskilt traumatiskt minne.

På mellanstadiet i vintertid var det ofta badhuset som gällde på idrottslektioner, och vi hade alltid badet sist på dagen. Mellan bassängerna och entrén fanns en glasvägg som man dessutom kunde se in/utgången genom (också glas). Vårt gympapass sammanföll alltid med att en hel grupp tards om ~20 pers skulle rastas i badhuset. Av denna anledning brukade jag alltid hålla ett öga öppet åt ingången till för att kunna springa upp och hinna panik-duscha innan de rultade in och orsakade allmän kalabalik. Det här möjliggjordes av att våra gympapass i badhuset alltid slutade lite tidigare än vanligt, eftersom man skulle hinna byta om och hinna med ev. buss också. Tardbussen kom alltid på hel timme, då vår lektion egentligen slutade. Det här gav alltså en liten tidsfrist, om än väldigt liten.

... men så en vacker dag drog lektionen ut på tiden av någon anledning, och jag blir ju genast nervös över att inte hinna ta mina kläder och sticka i tid innan deras framrusning. Dessa tards var inte i vår ålder, utan minst tre år äldre, och hade således stor muskelmassa och liten kontroll över denna.

Bussen hörs tvärnita. Mina öron ställer sig i givakt, jag tycker mig kunna urskilja det där "psschh" som låter när bussen stannat. Det är tyst i några sekunder. Plötsligt hörs ett bedövande sorl i entrén, och en hel hord rultar in, samtidigt som två lärare desperat försöker hålla koll på dem! Lönlöst. Man liksom hör hur hela klungan rör sig genom badhuset, genom korridoren, in i omklädningsrummet, och sakta närmar sig bassängen.

Så äntligen är lektionen slut, och jag simmar så snabbt jag kan in mot bassängkanten. Men vad händer? Jag kommer inte upp!

Jag vänder mig om och det jag alltid fruktat har inträffat; någon stor tard med glasögon tjocka som flaskbottnar har tagit tag i mina fötter och försöker dra ner mig i vattnet. Vad i helvete! Det utbryter ett mindre tumult och jag hamnar under vattnet vid ett tillfälle, men när jag kommer upp igen har en av tardvakterna hoppat i med kläderna på lyckats slita bort honom.

Spåren sitter i än idag... Visst kan man flina på stan, men hamnar man intill en på bussen eller något är man ju alltid lite på spänn.

Lita på era fördomar!
Senast redigerad av Chevron 2012-06-23 kl. 21:54.
Citera
2012-06-23, 23:15
Medlem
Marcuyss avatar
Minns en cp-unge på träslöjden i lågstadiet.
En lektion fick hon för sig att jag och några polare satt och skrattade åt henne varpå hon reser sig upp och kastar en hyvel (http://www.andreasastrand.se/images/hyvel.jpg) genom slöjdsalen.
Ingen blev träffad som tur var.

Hon fick dampattacker lite då och då men denna tar nog priset.
Citera
2012-06-24, 00:40
Medlem
Riktigt många sköna minnen ploppade upp i skallen nu.

Kommer ihåg när jag gick i lekis så var det 2 utländska killar i min klass som gillade att gå ihop sig och ge sig på andra. Dem såg helt jävla skadade ut och saknade tänder, kladdade ner allt dem tog på och förstörde osv.

Vet inte hur många gånger jag gav dem stryk, det slutade med att deras bröder( dem gick från klass 1-3) och kompisar från dem högre klasserna började störa sig på att dem åkte på stryk.

En dag när jag skulle hem från skolan så stötte jag på en hel drös kulturberikare som frågade varför jag och dem 2 från min klass bråkade så ofta.

Jag förklarade att dem försökte sig på mig men det hela slutade med att jag skulle få stryk om jag lyfte ett finger mot deras små bröder igen.

Deras bröder skulle försöka sig på mig och hota mig med deras bröder och deras kompisar igen om jag gör något tillbaka, slutade naturligvis med att dem fick stryk och jag fick en hel drös som väntade på mig efter skolan.

Detta höll på i ett tag, hoten blev grovare och dem varnade hur dem skulle slå mig, skalla mig på näsan osv. Ska även tillägga att dem höll fast mig vid varje samtal .

Men sen kom den där dagen då det var dags för dem att slå mig, jag var fast hållen av 2 stycken 1 tar sats och ska skalla mig. Hör ett högt skrik som sa "ge fan i <namn>", en kompis från klass 2 som rusade in till min hjälp. Jag slet mig loss, sög tag i närmsta kille slog honom tills han börja gråta sen direkt på nästa.

10-12, stycken jävla action den dagen kan jag säga , det räckte för oss bara att någon var deras kompis och kollade på så flög vi på honom. Det slutade med att dem började försöka fly fältet men vi blev fan som jävla psyk ungar som såg rött överallt och gick berserk.

Jag hamnade sittandes på en kille och vevar för kung och fosterland när jag hör mopeder komma och stanna vid oss, dem hade tydligen sprungit hem för att hämta sina äldra bröder som gick i högstadiet.

Sen kom min kompis brorsa upp till skolan, för dem äldre utlänningarna hade tydligen hämtat honom.

Dem äldre utlänningarna förklarade och sa att dem inte är vänner med min kompis brorsa och behöver inte slåss med varandra för det(dem gick på samma högstadie). kulturberikarna fick även förklarat för sig från deras bröder att dem får skylla sig själva och att dem aldrig kommer få någon hjälp från dem. samt lite skäll för att dem var så fega och skulle gadda ihop sig så många för 2 personer.

Jag har inget emot utlänningar förutom sånna fega kräk som aldrig kan göra något själva utan en hel armé bakom sig. Men det gäller alla så etnicitet spelar ingen roll för mig i det fallet .

Kommer även ihåg när jag gick i klass 3, kommer dock inte ihåg om jag skulle börja klass 3 eller 4.

Var hos en kompis som bodde längst ut i ett rad hus intill en liten skogsglänta som man kunde gå igenom för att ta sig till andra ställen på området.

Hur som helst så var det "vårat" område beslöt vi oss för en dag. Vi såg en kille gå runt med en käpp på vårat område och naturligtvis så konfronterade vi honom. Innan vi går till själva händelsen så var denna person inte funktionshindrad.

Kartiga små glin som vi var så förolämpade och hånade vi honom samt bad honom att sticka.
Efter lite om och men så blev denna killen sur och svingade käppen mot min kompis ansikte och jag lyckades fånga den ett par millimeter från min kompis ansikte och jävlar vilken min kompis fick när käppen stannade där .

Slutade med att vi kom över käppen och slog ner honom tills han började gråta och springa hem.

När skolan började så stötte min kompis på honom på rasten och han gick fram och sa hej som om ingenting hade hänt, killen gick visst i någon klass för handikappade som låg intill våran skola och hans syrra berättade att han var 13 bast.

Känner att man vill bara lägga på mer och mer roliga minnen från när man var liten

Kom på en till rolig sak, fanns en kille vi tyckte var helt jävla väck i skallen som prompt skulle haka på allt bus som vi och kompisarna hittade på för att sedan skvallra till våran fröken. Vi hade en gång lyckats fylla 2 ryggsäckar med godis och kakor som vi hade stulit utan dennes vetskap och gömt under tak plattorna i lekhallen.

När vi skulle ta och hämta väskorna inför lovet så var idioten kvar med oss så vi lovade att dela med oss om han uppehöll läraren. När vi väl fick ner väskorna efter att tyst ha staplat kuddar och lådor för att komma upp till taket ljudlöst så skriker han till våran lärare "titta vad dem har snott" och pekar in till lekrummet . gick antingen i lekis eller klass 1 när detta hände.

Kommer ihåg så jävla sur man var den dagen. Vi som skulle kolla på disney filmer och spela nintendo den dagen med massor av godsaker som hade räckt för hela våran helg

Sen dess gjorde vi allt för att göra livet surt för honom!

När det var som kallast på vintern så kunde vi tex fylla hans kängor med vatten innan skolan slutade efter badet.
Citera
2012-06-24, 01:02
Medlem
Jyckees avatar
Hade en riktig jävla cp-unge i min klass under mellanstadiet. Det fanns inte plats för henne i specialskolan så dom satt henne i min klass istället

Hennes primära "trick" som hon också var mest känd för var att hon slickade på stolar. Ni vet dom här höga stolarna man hade i skolan som hade en järnpinne som fotstöd. Järnpinnen var det bästa hon visste. När läraren gick ut så la hon sig och slickade och lekte med tungan på järnpinnen samtidigt som hon gjorde ljud.

Några andra saker hon gjorde var att hon smetade lim i sitt hår några gånger och samlade på spindlar som hon hade i en burk med hudkräm.

Hade förträngt dessa minnen men denna tråd tog tillbaka dom!
Senast redigerad av Jyckee 2012-06-24 kl. 01:04.
Citera
2012-06-24, 01:29
Medlem
Jag var nog allmänt störig under lektionerna när jag var yngre.. Pratade hela tiden, orkade inte lyssna på läraren och av nån anledning så satte jag mig alltid i bekymmer.. Satt hos rektorn ett antal gånger, fick dock gå kvar i skolan. En gång blev jag så sur på en lärare att jag gick och hämtade en stor sten som jag sedan kastade på honom, slutade med en spricka i glaset på en dörr.

Nu är jag dock väldigt lugnt o coool

Ångrar mig som fan att jag var en sån jävla idiot, en del föräldrar förbjöd sina barn att umgås med mig tror jag, speciellt efter att jag åkte fast för snatteri, även fast ingen sa det rakt ut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in