Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-12-01, 18:57
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaSpel
Problemet är bara att hjälp och support INTE startar. Såhär ser det ut:

http://i33.tinypic.com/9qz247.jpg

har försökt få reda på varför den inte startar men har inte hittat något intressant...
Vad skall du med hjälp och support att göra? Du var ju nära att kunna dela ut mappen, och jag sa hur du skulle göra för att kunna fortsätta?
Citera
2008-12-01, 19:41
Medlem
Extern hårddisk eller dela ut mappen på nätverket lär ju ta sin lilla tid. E nog dock det ända om du inte betalar för någon internet tjänst men det brukar vara ett begränsat antal GB man kan skicka ändå
Citera
2008-12-01, 19:52
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenwille
Extern hårddisk eller dela ut mappen på nätverket lär ju ta sin lilla tid. E nog dock det ända om du inte betalar för någon internet tjänst men det brukar vara ett begränsat antal GB man kan skicka ändå
Det tar 10 sekunder att dela ut, och jag förstår fortfarande inte varför TS började babbla om "hjälp och support".

Allvarligt. En stor del av poängen med ett lokalt nätverk är att kunna skicka saker mellan datorerna. Jag delar ut min d: med sex musklick. Skall jag dela ut en mapp under d: blir det sju klick. Att överhuvud taget fundera på "intenettjänst" och liknande är fullkomligt befängt. Särskilt när det redan förklarats hur man gör...
Citera
2008-12-01, 19:57
Medlem
jaha ok då vet ju all hur man ska göra.
Citera
2008-12-01, 22:40
Medlem
Har inte varit hemma nu sen sist jag skrev MEN orsaken till att jag tog upp "hjälp & support-snacket" är att när jag ska acceptera "säkerhetsgrejen" så kommer den bild jag postade upp.

Alltså, det fungerar inte att "acceptera säkerhetsgrejen" pga. det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in