• 1
  • 2
2009-01-05, 23:55
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Tror verkligen inte du är efterlyst. Du vet väll med dig om du har gjort någon som du kan ha blivit efterlyst för? Och som det verkar på dig är det enda du gjort att du har struntat i pisseprovet. Detta är inget du blir efterlyst för.[...]
Har väl gjort både det ena och det andra. Inte vet jag vad de vill ha tag i mig för, den här gången.

Citat:
[...]Det kan ha varit så enkelt att dem letade efter någon annan när dem körde runt utanför ert hus. Letar dem efter dig så hade dem kontaktat din familj för länge sedan.[...]
Nu var det ju som så här att de på stationen sa rakt ut att det var mig det gällde.

Citat:
[...]Jag tror bara du har lite livlig fantasi och en tendens att tro att saker är värre än dem är. Du tog droger för ett par år sedan och strunta i att pissa, det är en sak som händer vardagligen, inget speciellt med andra ord.
Det är mycket du inte vet, min bäste herre.
Citera
2009-01-06, 00:07
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Har väl gjort både det ena och det andra. Inte vet jag vad de vill ha tag i mig för, den här gången.

Nu var det ju som så här att de på stationen sa rakt ut att det var mig det gällde.

Det är mycket du inte vet, min bäste herre.

Men som sagt, är du efterlyst hade du redan vetat om de genom att polisen frågat dina nära om vart du befinner dig.

Självklart finns det mycket som jag inte vet, men av berättelsen du gav i första inlägget att döma så överdriver du. En sådan berättelse kan man få av var femte ungdom i Sverige. Och hade det varit något grovt som du gjort och dem hade velat ha tag i dig hade du redan varit inne. Vill du ha ett bättre svar får du ju berätta mer.
Citera
2009-01-06, 01:01
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Men som sagt, är du efterlyst hade du redan vetat om de genom att polisen frågat dina nära om vart du befinner dig.

Självklart finns det mycket som jag inte vet, men av berättelsen du gav i första inlägget att döma så överdriver du. En sådan berättelse kan man få av var femte ungdom i Sverige. Och hade det varit något grovt som du gjort och dem hade velat ha tag i dig hade du redan varit inne. Vill du ha ett bättre svar får du ju berätta mer.
Well, angående efterlysningen så var det bara en fråga, som jag skrev i skarp kontrast till en annan fråga, då med lindrigare motiv bakom deras beteende.
Citera
2009-01-06, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Well, angående efterlysningen så var det bara en fråga, som jag skrev i skarp kontrast till en annan fråga, då med lindrigare motiv bakom deras beteende.

Nu vet jag inget om din situation med jag tycker att det låter som en preskriptions delgivning dvs de vill att du skriver på ett papper om förlängd preskriptionstid för ett skadestånd eller dyligt och då hoppas jag att du vet vad som gäller.
Ursäkta eventuella stavfel.
Citera
2009-01-06, 02:29
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Nu vet jag inget om din situation med jag tycker att det låter som en preskriptions delgivning dvs de vill att du skriver på ett papper om förlängd preskriptionstid för ett skadestånd eller dyligt och då hoppas jag att du vet vad som gäller.
Ursäkta eventuella stavfel.
Jag har ingen som helst aning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här