Hade tänkt att bygga om min stationära dator där hemma till en HTPC
för att ha den i tvrummet.
För att slippa så mycket surr och brus som möjligt så tänkte jag även byta nätagregatet.
Frågan är bara till vilket?
Har även tänkt att spela på den , så jag behöver nog 400 W iaf.
Jag hade helst velat ha ett helt fläktlöst, men då verkar priset sticka iväg till över 1000 lappen och det är över budget.
Finns det några tysta, med eller utan fläkt som någon kan rekomendera till ett hyfsat pris?
// TigerT
Senast redigerad av TigerT 2008-12-04 kl. 11:28.
Är den tystare än Corsair VX450W tror du?
Det verkar vara ont om test på den, men den har en lite bättre prislapp.
jag har googlat runt och inte hittat så mycket men enligt sweclockers så ska det vara lika tyst som alla andra från corsair. 120mm fläkten är ju också från samma tillverkare som dom andra så jag kan aldrig tänka mig att det skulle låta mer än något av dom andra i serien....
och ja, prislappen styr för mig så jag kommer att köpa detta. har inget behov av ett på 450..........
Är den tystare än Corsair VX450W tror du?
Det verkar vara ont om test på den, men den har en lite bättre prislapp.
fanken... nu fanns det bara att köpa via nätet så med frakt osv kommer det att bli lika dyrt som alla andra.... därför ska jag springa iväg i morrn och köpa det här i stället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!