2009-08-09, 01:30
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chavalo
Värt att lägga till är kanske att hon också har flera killkompisar.

Enligt henne är det skillnad,
detta berättigar hon med att hennes killkompisar är fula och mina tjejkompisar är supersnygga.

Tjej med dålig självfötroende som har ett destruktivt beteende = Dumpa
Kräver att du säger upp med gamla vänner = Dumpa
Litar inte på dig därför att du umgås med "snygga tjejer" (litar man inte på någon inom denna kategori för att man räds otrohet så betyder det att man utgår från sig själv) = Dubbel Dumpa
Dubbelmoral = Dumpa

Du vet vad man säger....

Bro's before Hoes....

Fast i detta fall blir det väl Hoes Before Hoe
Citera
2009-08-09, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maryX
ville bara dela med mig av mina erfarenheter..

min pojkvän har börjat umgås med sin polares syster.
det var bara nyligen jag fick reda på att de har börjat umgås på tu man hand, visste bara att de hade träffats ute på krogen och snackat lite.

han gick iväg till henne för några timmar sedan, och de ska sitta ensamma i hennes lägenhet, röka vattenpipa och ha det "mysigt".
jag vet innerst inne att han aldrig skulle göra något med henne, och jag har själv träffat henne flyktigt och hon verkar vara en trevlig person, men det känns ändå "olustigt" då hon sms:ar honom varje helg och vill att de ska ses, de avslutar sms med kram o puss osv.
Dessutom har jag fått reda på att han nån gång tidigare, då han har sagt att han ska "ut och festa", har umgåtts ensam med henne.
kanske är löjligt av mig, men i min värld brukar man kunna och vilja dela med sig av allt som händer i sitt liv med sin partner.

Tror som sagt inte att han är otrogen, men situationen känns inte helt bra.

Han kanske inte är otrogen, men han funderar definitivt på det.
Citera
2009-08-09, 12:46
Medlem
En tjej kommer alltid känna rivalitet (så heter det va?) så länge snygga brudar umgås med hennes pojkvän men hon kan aldrig, ALDRIG be dig sluta umgås med dina vänner för henne!

Försök visa hur mycket hon betyder för dig, gärna framför dina tjejkompisar. Umgås hon någonsin med dina tjejkompisar?

Jag kan inte säga annat är att det aldrig kommer att fungera i längden. Försök vänd på det hela. Har hon killkompisar? Fråga henne om hon någonsin kan tänka sig att vara otrogen mot dig med någon av dom? När hon (förhoppningsvis) svarar nej, så säger du bara "förstår du nu?".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in