Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-24, 09:27
Medlem
RalfFarleys avatar
Har mina fleshlights nära till hands bredvid datorn.
Så blir jag sugen blir det sprut i någon av dom.

Mycket smidigt att ta med sig fleshlighten till badrummet sedan och göra rent den.

Var i tonåren jag sprutade i kalsongerna senast !!
Citera
2024-11-02, 07:30
Medlem
Onan-erarens avatar
Drog av en runk innan jag somnade i går kväll med persiennerna uppdragna så vem som ville kunde se på om nån tittade. När jag hade kommit så somnade jag skönt, vaknade när mobil alarmet ringde å cyklade till jobbet å nu är jag här på jobbet. Undrar om nån såg mig där jag låg å njöt av kvälls runken.
Citera
2024-11-07, 18:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Stod i köket å runkade med persiennerna uppdragna, jag blir upphetsad av att veta att grannarna i huset mittemot kan se mig om dom kollar, dom får gärna se på. Jag fyrade av satsen i slasken å stönade glatt när det gick för mig. Mycket nöjd så drog jag upp byxorna ock gick ut ur köket. Sperman fick ligga kvar i slasken. Hoppas nån såg mig när jag runkade hårt å intensivt.
Citera
2024-11-09, 21:38
Medlem
Jag använder en masturbation sleeve från Durex. Lika skönt som originalet. Smörjer snoppen med olivolja och litet olivolja i sleeven. Oljan gör att snoppen inte blir irriterad efteråt. Olivolja ger bästa känslan. Kokosolja ger inte samma känsla.
Citera
2024-11-23, 01:11
Medlem
99% på magen annars i munnen
Citera
2024-12-08, 13:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Dragit av en runk nyss, skönt å jag sprutade ner magen å bröst. Nu blir det en dusch för sperma är kladdigt.
Citera
2024-12-08, 15:45
Medlem
När jag var yngre sprutade jag i vänstra handen.
Nuförtiden varierar jag mellan hushållspapper och en våtservett tillsammans med 1 fryspåse/liten genomskinlig påse.

Det var jävligt smidigt när man var liten innan man fick sarre i snorren och kunde få orgasm när man knulla kudde utan efterspel.
Ibland runkar jag inte för att jag inte vill ha klet på kuken, pinsamt ju ifall man stöter på en hund utomhus plus att man känner sig inte helt ren.

Köpte olika kondomer för ett tag sen tänkte det var smidigt att runka med men svenska apotek har bara skräp, min teori är att det är kass kvalitet på dem så att det ska födas fler barn.
Citera
2024-12-08, 23:45
Avstängd
Gosifs avatar
Som en vän nämnde i tonåren. Kör med en 1 liters påse, sådana där fryspåsar..
Citera
2024-12-09, 17:57
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adraxus
När jag var yngre sprutade jag i vänstra handen.
Nuförtiden varierar jag mellan hushållspapper och en våtservett tillsammans med 1 fryspåse/liten genomskinlig påse.

Det var jävligt smidigt när man var liten innan man fick sarre i snorren och kunde få orgasm när man knulla kudde utan efterspel.
Ibland runkar jag inte för att jag inte vill ha klet på kuken, pinsamt ju ifall man stöter på en hund utomhus plus att man känner sig inte helt ren.

Köpte olika kondomer för ett tag sen tänkte det var smidigt att runka med men svenska apotek har bara skräp, min teori är att det är kass kvalitet på dem så att det ska födas fler barn.

Jag brukade stoppa in kuken mellan soffdynorna å jucka tills det gick, det var en härlig känsla när sperman sprutade ur mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in