Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2008-12-11, 21:34
  #85
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Hehe dom flesta lag brukar sprattla till i en eller två matcher efter att tränaren fått kicken..

Vi får hoppas att det bara är en då..
2008-12-11, 21:36
  #86
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixi
Lite magstarkt va? Vad fan hade Rönnmark att göra med den sista kassen?

Han missar ju solklara HVutvisningar o tar utvisningar som inte finns för FBK. Den Rhodin fick i slutet av andra fattar jag inte vad han hittar. Men han skiter i Loumas cross-checking på Kåberg i andra. Han skiter i tacklingen i ryggen på Thorell.
2008-12-11, 21:38
  #87
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Hehe dom flesta lag brukar sprattla till i en eller två matcher efter att tränaren fått kicken..

Som sagt; Utan Strömberg i båset kan SSK sprattla hela vägen till en säker slutspelsplats om det vill sig illa.
2008-12-11, 21:42
  #88
Medlem
mmas avatar
Jaha då fick man faktiskt se modo live igen, då det inte händer så ofta.

Kul med 2poäng!
2008-12-11, 21:45
  #89
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Som sagt; Utan Strömberg i båset kan SSK sprattla hela vägen till en säker slutspelsplats om det vill sig illa.

Usch, säg inte så..
2008-12-11, 21:54
  #90
Medlem
Pinsam match av LHC. Bra tryck av klacken iallafall.

Att det i år igen ska vara så svårt att tända till mot bottenlagen. Vårt hemmaspel har mer eller mindre varit en katastrof. När vi spelar så fint på bortaplan. Spelet hemma har verkligen låst sig.
2008-12-11, 21:55
  #91
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Hehe dom flesta lag brukar sprattla till i en eller två matcher efter att tränaren fått kicken..

Fast nu har ju SSK vunnit 5 av de 7 senaste matcherna. Och med tanke på att vi har Rögle, Brynäs och Timrå över oss så finns det stora chnser till slutspel. Att Rögle hamnar i kvalserien se jag som lika självklart som att solen går upp i morgon.
2008-12-11, 21:58
  #92
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Fast nu har ju SSK vunnit 5 av de 7 senaste matcherna. Och med tanke på att vi har Rögle, Brynäs och Timrå över oss så finns det stora chnser till slutspel. Att Rögle hamnar i kvalserien se jag som lika självklart som att solen går upp i morgon.

Det var faktiskt ett skämt, det är så kul att se när Crazy Jo hetsar upp sig..

Om du tittar i elitserietråden så har jag trott på slutspel för SSK hela tiden.
2008-12-11, 22:00
  #93
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det var faktiskt ett skämt, det är så kul att se när Crazy Jo hetsar upp sig..

Om du tittar i elitserietråden så har jag trott på slutspel för SSK hela tiden.

Mycket humor i matchtråden idag.
2008-12-11, 22:20
  #94
Medlem
Trillskes avatar
Ugh... Brynäs hade 11 vinster och 3 förluster på hemaplan. Trodde icke Modo skulle ge en till förlust.

Någon som har lust att dra en genomgång av matchen?
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback