Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-15, 20:37
  #169
Medlem
cyberkalles avatar
Har varit i garaget och skruvat och så kommer man in och ser Luleå leda med två mål inför sista perioden.

Någon som ser matchen och kan säga hur matchen har varit hittills?
2008-12-15, 20:47
  #170
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Har varit i garaget och skruvat och så kommer man in och ser Luleå leda med två mål inför sista perioden.

Någon som ser matchen och kan säga hur matchen har varit hittills?
Joo som jag skrev innan, så är det en rätt tuff match och tempot är riktigt bra.
Lhc för matchen och får tryck i vår zone rätt ofta. Dok så har dom väll inte haft sådär jättemycket heta chanser. Mer än ett stolpskot
Vi får ett 5-3 läge då vi gör både 1-2 och 1-3 och det är väll ungefär det vi har haft. Dok känns det som att vi är mycket hetare när vi väll kommer in i anfallszone.
2008-12-15, 20:58
  #171
Medlem
Fy fan vad LHC är sämst allstå. Har tidigare tänkt att man haft lite otur med felstudsar senaste tiden. Men va fan man har väl tagit 12 poäng på 12 matcher nu. Att man ligger tvåa på samma poäng som etta är fan skumt. Krävs en klar uppryckning av alla. Ut med hålen i målen kan man ju börja med. Herr "jag ska ta tillbaka min landslagsplats" har ju inte gjort nån glad förutom motståndare som bara behöver lägga pucken högt för det ska bli mål. Inte för han står idag, som tur är. Defintivt en svacka man är i.
2008-12-15, 21:10
  #172
Medlem
cyberkalles avatar
2-6 nu börjar det likna något.
Det ser ut som om det kommer vara tre lag på 54poäng efter denna omg.
2008-12-15, 21:36
  #173
Medlem
KenZus avatar
Luleå.. oj oj oj!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback