Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-19, 15:20
  #1513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNORRISDOG
REMOTE DESKTOP: https://mfiles.vaxjo.glimstedt.se
LOGINS FINNS I: NAZI.API
DATE: 2024-01-30

- 5W3D3K1NGZ

Tänker du på användaren som har S******0 som lösenord? Annars har du nog en version av naz.api-läckan jag vill ha!
Citera
2024-02-20, 00:19
  #1514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traffe!
[...]

Din inkorg är full
Citera
2024-02-22, 15:21
  #1515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNORRISDOG
Seriously? Du slänger ett lösenord som 'S******0' i ansiktet på mig? Tror du att jag är någon sorts spelautomat där du bara trycker på knappen och väntar på jackpot? Varför inte ta lite initiativ själv och prova det? Gå in och logga in om du vågar.

Så, är du redo att kasta dig in i leken och bli en del av mitt lilla marionettspel, eller ska vi fortsätta att leka kurragömma med detta skrattretande teaterspel? Gå in och logga in om du vågar. Men var beredd på konsekvenserna när du upptäcker vem som egentligen styr spelet.

Du missförstod mig verkar det som.
Citera
2024-02-22, 15:32
  #1516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Tänker du på användaren som har S******0 som lösenord? Annars har du nog en version av naz.api-läckan jag vill ha!

Citat:
Ursprungligen postat av KNORRISDOG
Åh, förstår jag det rätt? Verkar det som om jag missförstod dig? Jag trodde faktiskt att du ville ha allt serverat på ett silverfat. Men okej, låt oss följa din logik. Var det lösenordet du testade, eller var det standardlösenordet? Kanske kan den här länken hjälpa dig att hitta svaret. Återkom när du är redo att ha en vuxen diskussion

https://learn.microsoft.com/en-us/pr...ectedfrom=MSDN

Jag undrade om du pratade om användaren som har S******0 som lösenord i en av de påstådda naz.api-läckorna, för att utröna om du sitter på en annan (mer riktig) variant av naz.api-läckan och om du i så fall har den tillgänglig. Jag bryr mig inte om Glimstedt.
Citera
2024-02-22, 22:29
  #1517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNORRISDOG
Ah, nu börjar pusselbitarna falla på plats i denna skenbara labyrint av missförstånd! Jag misstog mig tydligen när jag trodde att din fråga kretsade kring login för Glimstedt. Så, istället undrar du om det mystiska arkivet i naz.api-läckan är skyddat med det lösenordet du nämnde?

För tydlighets skull: När jag inledningsvis hörde talas om naz.api-läckan påstods den vara på cirka 71 miljoner rader över 104 GB. Versionen jag själv har fått tag på är 104 GB uppackat över 319 filer. Det har sedermera publicerats (så väl publikt som till försäljning) andra varianter på den påstådda originalläckan - rensade versioner, versioner som påstår sig ha fler eller färre rader osv.

Min fråga handlar om huruvida du och jag har olika varianter av den. För att bekräfta detta föreslog jag att jämföra ett lösenord relaterat till Glimstedt från läckan jag besitter. Du har i ditt senaste inlägg gett exempel på fem uppgifter. Bra, nu har vi en gemensam grund att stå på.

De tre uppgifterna du publicerade från "33 (3).txt" överensstämmer med vad jag har och de två andra uppgifterna överensstämmer också med vad jag har ("CMudger53"... förekommer i 10 olika filer och "EMcelwaine"... förekommer i fyra olika filer).

Alltså ser det ut som att vi har samma version av läckan och inte behöver byta med varandra.
Citera
2024-02-25, 16:26
  #1518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
För tydlighets skull: När jag inledningsvis hörde talas om naz.api-läckan påstods den vara på cirka 71 miljoner rader över 104 GB. Versionen jag själv har fått tag på är 104 GB uppackat över 319 filer. Det har sedermera publicerats (så väl publikt som till försäljning) andra varianter på den påstådda originalläckan - rensade versioner, versioner som påstår sig ha fler eller färre rader osv.

Min fråga handlar om huruvida du och jag har olika varianter av den. För att bekräfta detta föreslog jag att jämföra ett lösenord relaterat till Glimstedt från läckan jag besitter. Du har i ditt senaste inlägg gett exempel på fem uppgifter. Bra, nu har vi en gemensam grund att stå på.

De tre uppgifterna du publicerade från "33 (3).txt" överensstämmer med vad jag har och de två andra uppgifterna överensstämmer också med vad jag har ("CMudger53"... förekommer i 10 olika filer och "EMcelwaine"... förekommer i fyra olika filer).

Alltså ser det ut som att vi har samma version av läckan och inte behöver byta med varandra.

Har du nåt tips om var man kan ladda ned naz.api? Ska tydligen finnas en version utan alla dubbletter.
Citera
2024-02-25, 19:39
  #1519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horolog
Har du nåt tips om var man kan ladda ned naz.api? Ska tydligen finnas en version utan alla dubbletter.

BreachForums har båda.
Citera
2024-04-08, 19:19
  #1520
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Söker Finest.se
Citera
2024-04-09, 00:52
  #1521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Söker Finest.se

Hela dumpen eller är du bara ute efter användarnamn/e-post och hashar?

fnst_prod_global (1).sql (2,55 GB)
fnst_prod_global.fist_users.sql (2,14 MB)
Citera
2024-04-09, 06:07
  #1522
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Hela dumpen eller är du bara ute efter användarnamn/e-post och hashar?

fnst_prod_global (1).sql (2,55 GB)
fnst_prod_global.fist_users.sql (2,14 MB)


Bara användarnamn/e-post och hashar, räcker gott
Citera
2024-04-09, 13:18
  #1523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Bara användarnamn/e-post och hashar, räcker gott

https://file.io/MYk8mQrKuIS2
Citera
2024-04-09, 15:45
  #1524
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
https://file.io/MYk8mQrKuIS2

Tack, men den verkar redan vara borttagen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback