Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2011-05-10, 21:40
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
En skittråkig berättelse och något av det värsta jag sett i serieväg.

Lät inget vidare. Synd!
Citera
2011-05-10, 23:04
  #98
Avstängd
inexiles avatar
Tycker den var helt ok!
Citera
2011-06-10, 00:38
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inexile
Tycker den var helt ok!

I slutet av boken, fick man läsa lite om vad som skulle hända i nästa seriepocket vad jag förstod?
Finns det en uppföljare till boken? Vad heter den om den finns?
Citera
2011-06-10, 16:06
  #100
Avstängd
inexiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
I slutet av boken, fick man läsa lite om vad som skulle hända i nästa seriepocket vad jag förstod?
Finns det en uppföljare till boken? Vad heter den om den finns?
Kan du berätta vad som framkom? Kommer inte ihåg.
Citera
2011-06-10, 22:37
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inexile
Kan du berätta vad som framkom? Kommer inte ihåg.

Boken slutade ju på ett sätt, skriver inte slutet eftersom folk kanske vill läsa den nångång.

Någon sida efter slutet i boken, får man läsa om Jorge och hans kompis i boken som jag minns det, att dom försökte ta sig in på hall för att träffa någon som skulle prata med någon så fred skulle bli mellan 2 gäng eller något, Jorge och hans kompis hade lånat falska legg av någon, väl där inne visiteras dom och vakterna ser deras tatueringar där det står alby forever osv tror jag om jag minns rätt, det slutade med att dom blev nekade att prata med den intagne. Sen stod det inte så mycket mer.

Verkade precis som att det var en uppföljare på en ny bok? Kan det här stämma, går det inte att hitta via nån boksida, snabbkollade men hittade inget....
Citera
2011-06-11, 01:17
  #102
Avstängd
inexiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
Boken slutade ju på ett sätt, skriver inte slutet eftersom folk kanske vill läsa den nångång.

Någon sida efter slutet i boken, får man läsa om Jorge och hans kompis i boken som jag minns det, att dom försökte ta sig in på hall för att träffa någon som skulle prata med någon så fred skulle bli mellan 2 gäng eller något, Jorge och hans kompis hade lånat falska legg av någon, väl där inne visiteras dom och vakterna ser deras tatueringar där det står alby forever osv tror jag om jag minns rätt, det slutade med att dom blev nekade att prata med den intagne. Sen stod det inte så mycket mer.

Verkade precis som att det var en uppföljare på en ny bok? Kan det här stämma, går det inte att hitta via nån boksida, snabbkollade men hittade inget....
Den nya boken som kmr 17e juni är väl ingen serie?
Citera
2011-06-11, 20:31
  #103
Avstängd
inexiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
Boken slutade ju på ett sätt, skriver inte slutet eftersom folk kanske vill läsa den nångång.

Någon sida efter slutet i boken, får man läsa om Jorge och hans kompis i boken som jag minns det, att dom försökte ta sig in på hall för att träffa någon som skulle prata med någon så fred skulle bli mellan 2 gäng eller något, Jorge och hans kompis hade lånat falska legg av någon, väl där inne visiteras dom och vakterna ser deras tatueringar där det står alby forever osv tror jag om jag minns rätt, det slutade med att dom blev nekade att prata med den intagne. Sen stod det inte så mycket mer.

Verkade precis som att det var en uppföljare på en ny bok? Kan det här stämma, går det inte att hitta via nån boksida, snabbkollade men hittade inget....
Jag kommer inte riktigt ihåg, skriv spoiler alert?
Citera
2011-06-17, 23:44
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inexile
Jag kommer inte riktigt ihåg, skriv spoiler alert?

Jag vet inte ens hur man skriver en spoiler?
Varför ska jag skriva en sån?
Citera
2011-06-17, 23:53
  #105
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
Jag vet inte ens hur man skriver en spoiler?
Varför ska jag skriva en sån?
Omge texten med SPOILER-taggar [spoiler]text[ /spoiler] (utan mellanslag) ger

Finns även som snabbknapp i verktygsfäletet
Citera
2011-06-18, 03:49
  #106
Avstängd
inexiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
Jag vet inte ens hur man skriver en spoiler?
Varför ska jag skriva en sån?
Killen över mig beskriver på ett genialiskt sätt.
Citera
2011-06-19, 02:43
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inexile
Killen över mig beskriver på ett genialiskt sätt.

Jag förstår inte varför jag ska skriva en spoiler alert? jag skrev ju i några inlägg ovanför exakt det jag minns vad den handlade om, nu blev jag lite förvirrad här

Jag vet inte om jag kan kalla beskrivningen genialiskt, jag vet hur man gör en spoiler den är i verktyget... Men varför ska jag göra en sån, vad är syftet? Enklare och skriva en vanlig text & förklara, eller har jag missat något isåfall vad?

Citera
2011-06-19, 04:28
  #108
Avstängd
inexiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gainotothemax
Jag förstår inte varför jag ska skriva en spoiler alert? jag skrev ju i några inlägg ovanför exakt det jag minns vad den handlade om, nu blev jag lite förvirrad här

Jag vet inte om jag kan kalla beskrivningen genialiskt, jag vet hur man gör en spoiler den är i verktyget... Men varför ska jag göra en sån, vad är syftet? Enklare och skriva en vanlig text & förklara, eller har jag missat något isåfall vad?

Alltså, du kör spoiler alert när du berättar om slutet. För oss som inte minns, så att de som inte minns inte behöver kolla om de inte kollar på spoiler alerten!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback