Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-20, 23:04
  #253
Medlem
Pluttskos avatar
Jag sköter mig och bryr mig inte om vad andra tycker.
Jag gör vad jag kan för att passa in i samhället så kalla mig gärna urblåst du så har du något att prata om
Citera
2023-11-24, 11:43
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttsko
Jag sköter mig och bryr mig inte om vad andra tycker.
Jag gör vad jag kan för att passa in i samhället så kalla mig gärna urblåst du så har du något att prata om

Uppenbarligen bryr du ju dig eftersom du lägger näsan i blöt genom att kommentera här.
Bara det visar ju att det inte står riktigt rätt till.
Sen har du mage att påstå att du sköter dig.
Både rattfylla och olovlig körning de senaste åren kallar inte jag att ”sköta mig”.
Undrar hur mycket annan skit du hittat på genom åren som polisen inte fått reda på, för mig är och förblir du en oförbätterlig brottsling.
Citera
2023-11-24, 12:52
  #255
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttsko
Jag sköter mig och bryr mig inte om vad andra tycker.
Jag gör vad jag kan för att passa in i samhället så kalla mig gärna urblåst du så har du något att prata om
Bra att du försöker och att du under så lång tid inte återfallit i våldsbrott - det ser jag som absolut viktigast.
Du får nog dock räkna med att folk kommer att syna dina förehavanden under lång tid framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Cocodream
Uppenbarligen bryr du ju dig eftersom du lägger näsan i blöt genom att kommentera här.
Bara det visar ju att det inte står riktigt rätt till.
Sen har du mage att påstå att du sköter dig.
Både rattfylla och olovlig körning de senaste åren kallar inte jag att ”sköta mig”.
Undrar hur mycket annan skit du hittat på genom åren som polisen inte fått reda på, för mig är och förblir du en oförbätterlig brottsling.
Du kan inte påstå att han "lägger näsan i blöt". Vad som skrivs här angår ju i allra högsta grad honom - det är ju snarare tvärtom, de som rotar i vad han gör är de som "lägger näsan i blöt".
Rattfylla och olovlig körning är givetvis inte att "sköta sig" .. men det är ju väldig väldigt långt ifrån den typ av brott som han tidigare är dömd för.
Citera
2023-11-25, 18:48
  #256
Medlem
Lägger näsan i blöt gör man knappast när man håller koll på vad grovt kriminella har för förehavanden.
När man har koll på gangsters och mördare i sitt närområde gör man det för att koll så inte ens nära och kära ska råka ut för en galning…. Framför allt när man har barn som kan råka ut för både barnamördare och pedofiler i samma område och som dessutom är vänner med varandra…. Vem fan vet vad dom kokar ihop.
Citera
2023-12-03, 15:06
  #257
Medlem
Pluttskos avatar
Du fortsätter att sprida lögner cocodream.
Jag har inte haft några vänner dom senaste 10 åren så hur kan jag då vara vän med en pedofil?
Går du på safari hos dom andra brottslingarna i byn eller är det bara hos mig du tittar in i fönstren och kikar genom häcken?
Citera
2023-12-15, 09:23
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttsko
Du fortsätter att sprida lögner cocodream.
Jag har inte haft några vänner dom senaste 10 åren så hur kan jag då vara vän med en pedofil?
Går du på safari hos dom andra brottslingarna i byn eller är det bara hos mig du tittar in i fönstren och kikar genom häcken?

Jag håller koll på det som behövs för att mina medmänniskor inte ska behöva råka ut för diverse kriminellt slödder.
Jag behöver knappast kolla genom varken din häck eller din fönster för att ha koll.
Du är och förblir en grovt kriminell person och såna ska inte gå lösa.
Sen att du inte hittat på något grövre än rattfylla och olovlig körning av vad som framkommit och du dömts för på senare år förändrar ingenting.

Du säger att du inte umgås med några vänner på 10 år, men det är en ren lögn.
Du menar på fullaste allvar att du inte skulle umgåtts med din sambos bror alls då eller.

Det spelar ingen roll vad skriver här, för folk vet vad du gjort och vad du är kapabel till…..
Citera
2024-03-05, 14:05
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexKwanDo
Finns inget som heter sonat sitt brott när man mördat ett oskyldigt barn. Finns bara ett straff för den sortens brott. L*o har tur att flickans familj inte är lika tuffa som hans vänner i juggemaffian för då hade han haft ett skott i pannan samma dag han satt sin fot utanför psyket.

Det finns ingen maffia i världen som skyddar en barnamördare av Leos sort, ingen… Det är bara sjuka fantasier, den som vill knäppa honom riskerar enbart att få rättsväsendet efter sig, dock lär inte ens polisen jobba ihjäl sig i ett sånt ärende🙌
Citera
2024-03-06, 08:02
  #260
Medlem
Hur hänger familjebanden egentligen ihop mellan denna Leo och det nyligen aktuella fallet där en person blev dömd för sexuella överträdelser mot en minderårig flicka i Algutsrum? Förstår att potatis är en gemensam nämnare…

Är det bara en tillfällighet?
Citera
2024-03-06, 16:25
  #261
Medlem
slush-puppies avatar
Ölands Potatisförädling AB

Ett familjeföretag där affärsidén bygger på att leverera skalade potatisar till restauranger och storkök.
I företaget finns förutom mamman, pappan två barn, en son och en dotter.

Sonen sitter nu inlåst för pedofili då han gillade att våldföra sig på sin minderåriga styvdotter.
Dottern i familjen gillar att ligga med Orreforsmördaren.
Så där är kopplingen, sen om det finns någon koppling mellan att skala en massa potatis och få två så avvikande ungar får någon annan utveckla.

Bolagsuppgifter https://krafman.se/potatisforadling-...sammanfattning

Pedofilens egna tråd på FBhttps://www.flashback.org/t3537446p17
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback