2008-12-26, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
ett par djurgrdsdrgg med luvor och halsdukar runt ansiktet som gr bort sig , tror de flesta rtggen blivit avvisade nu.
It takes two to tango.
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Zappar mellan Gteborgs- och Stockholmsmatcherna. Svrt att frst att det r samma serie. Enkelt att frst varfr inte Stockholmare orkar se p dif lngre, det r ju fotbollstempo frn tv just nu usla lag.
S dligt r det inte just nu om man ser till de senaste tta(?) matcherna. Spelmssigt har vi ofta varit bttre n motstndarna, men vi saknar en mlvakt av klass. Dock brukar det vara s att Djurgrden anpassar sig vldigt mycket till motstndarna och hjer sig i tempo mot bttre lag.
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Mrkligt beslut att lta en hemmadommare dmma. Var det ett sent terbud frn den riktige domaren eller var det verkligen ngon som gjort detta medvetet?
Det r inte bara Lrking som r gnagare utan ven jut Rdbjer. Jag kollade fr ngra r sedan vilka domare som varit mest gynnsamma fr Djurgrden i Elitserien under 2000-talet. Lrking och Rdbjer lg sist respektive tredje sist med ett pongsnitt p ca 1,5 medan de flesta hade snitt p runt tv. Jag skulle grna slippa gnagare som domare och jag r vertygad om att det endast missgynnar oss. Det var ju knappast bara Rgle som drabbades idag om man sger s, men visst var just det domslutet vldgt skumt. Dock blste han innan pucken lg dr den gjorde.