Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-12-26, 21:54
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
ett par djurgårdsdrägg med luvor och halsdukar runt ansiktet som gör bort sig , tror de flesta rötäggen blivit avvisade nu.

It takes two to tango.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Zappar mellan Gøteborgs- och Stockholmsmatcherna. Svårt att førstå att det är samma serie. Enkelt att førstå varfør inte Stockholmare orkar se på dif längre, det är ju fotbollstempo från två just nu usla lag.

Så dåligt är det inte just nu om man ser till de senaste åtta(?) matcherna. Spelmässigt har vi ofta varit bättre än motståndarna, men vi saknar en målvakt av klass. Dock brukar det vara så att Djurgården anpassar sig väldigt mycket till motståndarna och höjer sig i tempo mot bättre lag.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Märkligt beslut att låta en hemmadommare dømma. Var det ett sent återbud från den riktige domaren eller var det verkligen någon som gjort detta medvetet?

Det är inte bara Lärking som är gnagare utan även jut Rådbjer. Jag kollade för några år sedan vilka domare som varit mest gynnsamma för Djurgården i Elitserien under 2000-talet. Lärking och Rådbjer låg sist respektive tredje sist med ett poängsnitt på ca 1,5 medan de flesta hade snitt på runt två. Jag skulle gärna slippa gnagare som domare och jag är övertygad om att det endast missgynnar oss. Det var ju knappast bara Rögle som drabbades idag om man säger så, men visst var just det domslutet väldgt skumt. Dock blåste han innan pucken låg där den gjorde.
2008-12-26, 22:15
  #26
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
Rådbjer ser en osynlig spelare i målgården så rögle missar reduceringsmålet och sen ger han cam match när han påpekar hur usel han är....
Jaja...rögle förtjänar inte att vinna denna matchen...och två nya skador. Detta är ett helvete.

Bilden av detta är censurerad på hockeyligan. Bortdömt mål med 4 min kvar..
Ragnarsson har nog enskuld att inhämta hos RÅDBJER. Han fick ruffa som han ville. Fy faan det stinker.
Hockeyligan har bestämt sig Dyrgården får ej halka ned. Rögle var faan inte bra heller.
Kolla på målfoto om du ser i syne Rådbjer.......................
2008-12-27, 06:08
  #27
Medlem
Hakapelitas avatar
Börja grina, Rögle.
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback