2009-01-01, 12:49
Medlem
Finns massa t-shirts med stora texttryck; ex. "GRAY IS THE NEW BLACK", "WHERE'S THE AFTER PARTY?". Vilket märke är det och var hittar man dom?
Citera
2009-01-01, 14:42
Medlem
despots avatar
"Gray is the new black" vet jag att H&M sålde, men deras kollektioner ändras ju hela tiden, så tror inte den finns kvar. Kanske finns nåt annat märke som säljer liknande tryck..
Citera
2009-01-02, 05:51
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikeU
Finns massa t-shirts med stora texttryck; ex. "GRAY IS THE NEW BLACK", "WHERE'S THE AFTER PARTY?". Vilket märke är det och var hittar man dom?

Tycker att de där T-shirtsen är ordentligt mainstream och sjukt många har de. Du kan antagligen hitta de på nätet om du ändå vill ha dem.
Citera
2009-01-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Tycker att de där T-shirtsen är ordentligt mainstream och sjukt många har de. Du kan antagligen hitta de på nätet om du ändå vill ha dem.
Frågan är bara vart jag hittar dom Letat och letat men inte hittat. Ingen som vet?
Citera
2009-01-03, 00:54
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikeU
Frågan är bara vart jag hittar dom Letat och letat men inte hittat. Ingen som vet?

Pröva Urban Outfitters de ska ha något liknande med något roligare budskap.

http://www.lushtshirts.co.uk/am-the-...irt-p-614.html de här har också liknande tishor. Enjoy.
Citera
2009-01-03, 00:56
Medlem
Blåbärés avatar
har faktiskt riktigt coola tryck...
http://www.shirtstore.se/
Citera
2009-01-03, 02:34
Medlem
Pangon90s avatar
Designa en egen?
Finns nog ganska många hemsidor, men spreadshirt har jag testat själv och det funkade väldigt bra!

Spreadshirt.net tror jag.
Citera
2009-04-05, 16:03
Medlem
Where's the after party?

Vart hittar man denna "WHERE'S THE AFTER PARTY?"-tröja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in