• 1
  • 2
2009-08-07, 21:29
Medlem
Gibbledygooks avatar
Om man trttnar efter ett halvr d har man ju inte hittat rtt..S ha inte brttom.
Citera
2009-08-08, 01:18
Medlem
Utveckla det dr med att din far inte visar s mycket knslor fr dig tack.
Citera
2009-08-08, 04:45
Medlem
BigMoneys avatar
jag vgar knappt ha sex med en och samma tjej mer n 3 ggr fr jag blir vldigt rdd nr en tjej fr knslor fr mig.

hur gr man fr att inte knna sig instngd ?
Citera
2009-08-08, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Flisa
h, det dr r inget att oroa sej ver. Nr du trffar nn som r den rtta s kommer du inte tappa lusten efter 6 mn gra slut, tvrtom kommer dina knslor frdjupas och bli starkare, ven om "nykrhets-knslan" frsvinner.
Bara att move on annars, och tnk inte fr mycket p det.

sdr sa de till mig ocks. Hnde aldrig tyvrr.
Citera
2009-08-08, 08:33
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
sdr sa de till mig ocks. Hnde aldrig tyvrr.

Men livet r vl inte slut? Kan ju faktiskt hnda framver.

Frhllanden gr i faser. Nykrleken r bara en liten fas, ven om den kanske r den mest "spnnande". Sen brukar det ju verg till en trygg, men kanske inte lika rolig, krlek. Finns nog lika mnga stt att hantera det som det finns mnniskor.
Citera
2009-08-08, 09:51
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tristesso
Nu har dett gtt ett tag sedan jag, eller ngon annan, skrev i denna trd. Frklaringen har varit att jag, n en gng, varit tillsammans med en jttefin tjej. Som vanligt har detta precis tagit slut, som alla andra frhllanden och p samma stt som tidigare. Jag har pratat med lite olika folk och kommit fram till att det kanske har att gra med min pappa som inte visar s mycket knslor fr mig. Tror ni att det kan ha ngonting med detta att gra eller? jag knner mig bara som ett arsle nu igen fr att jag vet att jag verkligen srar dessa tjejer vldigt mycket... Och jag vill verkligen inte gra det. Ngon som har nnting alls som jag skulle kunna lsa fr att m bttre eller kanske iaf f en ny spark i en annan riktning?

/nedstmd

Ja, du kan ha ngon form av bindningsfobi. Det brukar basera sig antingen i rdsla ver att man blir fr srbar om man verkligen ppnar sig fr en annan person, eller lg sjlvknsla - att man egentligen inte knner sig vrd att lskas. Eller bda delarna fr all del.

Det r ingenting som ndvndigtvis gr ver med tiden. Men om du lgger mrke till ifall du brjar dra dig undan knslomssigt och kyla ner dina knslor aktivt utan srskilda skl, s r det vrt att vara uppmrksam p.

( andra sidan s vrjer jag mig lite mot ngon som vid 22 rs lder sger sig ha haft - nu fem? - "serisa" frhllanden.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in