Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-04, 11:28
  #13
Medlem
Hade samma problem med MX 510, slutade med att jag slängde och köpte en ny. Saknar den fortfarande
Citera
2009-01-04, 11:39
  #14
Medlem
Uber0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy P
Hade samma problem med MX 510, slutade med att jag slängde och köpte en ny. Saknar den fortfarande
Jag sitter faktiskt med en MX 510 just nu. Ahh, så härliga de är :>
Citera
2009-01-04, 11:58
  #15
Medlem
Jag har samma problem med min snart 3år gamla mus, men det kommer i perioder! :S Hur länge har du haft din?
Citera
2009-01-04, 12:38
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delad
Jag har samma problem med min snart 3år gamla mus, men det kommer i perioder! :S Hur länge har du haft din?

Jag har haft min i minst ett år skulle jag tro.
Citera
2009-01-04, 18:09
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uber0n
Jag sitter faktiskt med en MX 510 just nu. Ahh, så härliga de är :>
Har en G5 nu, it's not the same
Citera
2009-01-04, 20:10
  #18
Medlem
Hade samma problem med min för några veckor sedan, tror jag hade haft den lite över 3 år och tjaa jag blev inte besviken direkt över att den börjat krångla då den har fått sig en del smällar genom åren och den har hängt med ändå, så jag köpt mig en ny bara då jag har varit nöjd med den... Men testa att ringa supporten annars, dom kanske vet något eller så är den på väg att dö bara förmodligen.
Citera
2009-01-04, 20:16
  #19
Medlem
Ring Logitech !

Ring Logitech! dom brukar vara riktigt shyssta och skicka en ny mus.
Citera
2009-01-07, 22:28
  #20
Medlem
Intressant, jag har också en Logitech MX518 och har precis börjat få samma problem. Alla usb-portar är samma problem, har också en HP, bärbar.

Så det ska räcka med att ringa till Logitech och få en ny mus menar ni, hur ska det gå till liksom?

Någon som vet hur man på ett smart sätt kollar så att det är musen det är fel på och inte usb-portarna?

Mvh,
Citera
2009-01-07, 22:56
  #21
Medlem
Haha. Jag hade precis samma problem med MX500:an för länge sedan, och nu, bara för någon dag sedan fick jag exakt samma problem med min nuvarande MX518. Det lutar väl åt att köpa en ny, likadan datormus. Den är förövrigt oslagbar =)
Citera
2009-09-22, 18:46
  #22
Avstängd
Firmabilens avatar
Lånar denna gamla tråd lite. Tänkte höra om man måste uppge nån spec information när man ringer logitech ? Eftersom jag inte kan hitta mina gamla ordrar på komplett så kan jag inte uppge när och var jag köpte musen och har heller ingen kartong eller kvitto kvar..
Tacksam för svar!
Citera
2009-09-22, 20:20
  #23
Medlem
Dprests avatar
Min mx518 piper vilket gör det skitjobbigt när jag ska sova eftersom jag har skärmen+musen nära sängen så jag kan kolla på serier/byta avsnitt när jag ska sussa, tror ni jag också får en ny om jag ringer och bölar alternativt skäller?
Citera
2009-09-23, 15:37
  #24
Avstängd
Firmabilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
Min mx518 piper vilket gör det skitjobbigt när jag ska sova eftersom jag har skärmen+musen nära sängen så jag kan kolla på serier/byta avsnitt när jag ska sussa, tror ni jag också får en ny om jag ringer och bölar alternativt skäller?

Det tror jag nog du kan göra. Ringde idag! Behövde bara uppge nå nummer som fanns på musen så nu skulle dom skicka en ny Det enda jag behövde göra var att klippa av sladden och skicka den till nån tysk adress
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback